Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@10:24:12 GMT

هشدار اولیانوف درباره تبعات لغو نشدن تحریم‌های ایران

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۷۴۹۳

هشدار اولیانوف درباره تبعات لغو نشدن تحریم‌های ایران

«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین، در پیامی که در توئیتر منتشر کرده می‌نویسد: آمریکا آماده نیست تا درباره کاهش تحریم‌ها در مورد ایران فکر کند. بسیار خوب، صرفاً ملاحظات انسانی را کنار می‌گذاریم در هر صورت این اقدام امریکا واقع‌بینانه نیست با توجه به اینکه ویروس کرونا ممکن است به کشور‌های همسایه سرایت کند و ۷۰ هزار نیروی نظامی آمریکا و شمار زیادی از شهروندان امریکایی در منطقه را تحت تأثیر قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولیانوف در توییت دیگری بر لزوم گسترش اینستکس و شرکت کشور‌های بیشتر در این ساز و کار تاکید کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تحریم ایران ایران و روسیه ویروس کرونا تحریم های آمریکا علیه ایران پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۷۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌ های جدید آمریکا علیه ایران، یمن و لبنان

به گزارش جام جم آنلاین، وزارت خزانه داری آمریکا امروز سه شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که تحریم‌های جدیدی را علیه به اصطلاح واسطه‌های تجاری نیرو‌های انصارالله یمن، نیروی قدس سپاه پاسداران ایران و حزب الله لبنان اعمال کرده است.

در این بیانیه آمده است که تحریم‌های مذکور شامل شش نهاد، یک فرد و ۲ نفتکش می‌شود که حوزه فعالیت آن‌ها و یا محل ثبت فعالیت آن‌ها در هند، ویتنام، لبنان، کویت و لیبریا است.

وزارت خزانه داری آمریکا مدعی شده است که مجموعه افراد و نهاد‌های ذکر شده در تسهیل تبادل محموله‌ها و معاملات مالی دخیل بوده‌اند.

این وزارت خانه اضافه کرد که ۱۱ شخص و نهادی که از نظام بشار اسد رئیس جمهور سوریه از طریق تسهیل تبادلات مالی حمایت می‌کنند نیز تحریم کرده است.

دیگر خبرها

  • مخالفت خصمانه آمریکا با تکمیل خط لوله گاز «صلح»
  • عاقبت کسی که برای هموطنانش از ترامپ درخواست تحریم کرد+عکس
  • چه بر سر سیاست بایدن در قبال ایران آمده؟ / واشنگتن دیگر باید با تهران به عنوان یک قدرت هسته‌ای رفتار کند
  • وزیر نفت پاکستان: ما به گاز ایران نیاز داریم
  • آمریکا: از پروژه خط لوله گاز پاکستان- ایران حمایت نمی‌کنیم
  • پاکستان: پروژه گاز ایران نیاز امروز ماست
  • آمریکا با پروژه گازی ایران و پاکستان مخالفت کرد!
  • واشنگتن: از پروژه گازی ایران و پاکستان حمایت نمی‌کنیم
  • تحریم‌ های جدید آمریکا علیه ایران، یمن و لبنان
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، یمن و لبنان