Web Analytics Made Easy - Statcounter

عطایی گفت: تمامی نیروهای خدمات شهری و مدیران ارشد مناطق ٢٢گانه شهرداری تهران در آماده باش کامل به دنبال بارش باران در پایتخت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان: «اصغر عطایی» به آخرین وضعیت معابر تهران در پی بارش گسترده باران اشاره کرد و گفت: بارش باران با این حجم از قبل پیش‌بینی شده بود. بر همین اساس آمادگی لازم در بین نیروهای خدمات شهری مناطق ۲۲ گانه تهران ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده تمامی مسیل‌ها و کانال‌های سطح شهر به صورت مستمر پاکسازی می‌شود، اظهار کرد: هم اکنون تمامی نیروهای خدمات شهری مناطق و مدیران ارشد شهرداری تهران در آماده باش کامل هستند و رود دره‌ها و مسیل‌های شهر رصد می‌شوند.

عطایی با اشاره به آماده‌باش تمامی مناطق ٢٢ گانه شهرداری تهران و استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مناسب گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی بارش‌ها تا ٢۴ ساعته آینده به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت بنابراین همه عوامل در آمادگی بالایی قرار دارند و رصد مستمر هم در دستور کار است.

مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران تاکید کرد که تاکنون در هیچ یک از معابر اصلی شهر تهران مشکلی ناشی از آب‌گرفتگی گزارش نشده است.

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: خدمات شهری شهرداری شهرداری تهران شهرداری تهران خدمات شهری آماده باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۷۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی پروژه دوچرخه و موتور برقی اشتراکی در مناطق ۱۱ گانه شیراز

رضا محمدیان در حاشیه یکصد و هفدهمین جلسه کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: در این جلسه لایحه کمک هزینه شهرداری شیراز جهت کرایه سفر و هزینه ثبت‌نام پروژه دوچرخه و موتور برقی اشتراکی در شهر شیراز بررسی شد.

او افزود: در همین راستا مقرر شد در راستای اجرای قانون هوای پاک، حمایت از سیستم حمل و نقل پاک و بهره‌مندی از توان شرکت‌های ارائه دهنده خدمات دوچرخه و موتور برقی اشتراکی و همچنین انتخاب شهر شیراز به عنوان پایتخت محیط زیست آسیا، اجرای قانون هوای پاک و مطالبه شهروندان مواردی در خصوص استفاده از موتورسیکلت‌ها و دوچرخه‌های برقی اشتراکی مطرح شود.

محمدیان از بررسی لایحه راه‌اندازی پروژه دوچرخه و موتور برقی اشتراکی در قالب بسته سرمایه‌گذاری در سطح مناطق یازده گانه شیراز خبر داد و گفت: در این لایحه آمده است که شهرداری شیراز با توجه به نظریه هیئت کارشناسان رسمی دادگستری در خصوص ارائه خدمات موتور سیکلت‌ها و دوچرخه‌های برقی اشتراکی، قیمت کرایه سفر برای موتور‌های برقی ۲۵ هزار ریال و برای دوچرخه‌های برقی ۱۵ هزار ریال به ازای هر دقیقه در نظر گرفته شده است، اقدام کند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: بر اساس ماده واحده این لایحه به شهرداری شیراز اجازه داده شد مبلغ ۱۰ هزار ریال به ازای هر دقیقه از سفر با دوچرخه و موتور برقی را به عنوان کمک هزینه سفر شهروندان و همچنین مبلغ ۱.۵۰۰.۰۰۰ ریال معادل ۱۵۰ هزار تومان را به عنوان کمک هزینه ثبت نام اولیه سفر شهروندان به جهت استقبال از حمل و نقل پاک کلانشهر شیراز پرداخت کند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز افزود: این لایحه ۴ تبصره دارد که در تبصره اول آمده است شهرداری می‌تواند در ابتدای اجرای طرح به منظور استقبال سرمایه‌گذاران در این پروژه حداکثر تا هزینه یک میلیون سفر (میانگین ۱۵ دقیقه) را به صورت پیش خرید با دریافت ضمانت‌نامه بانکی به همان مبلغ پرداخت کند.

همچنین در تبصره ۲، کرایه سفر و کمک هزینه شهرداری برای کرایه سفر سالیانه با توجه به نظریه کارشناسی و میزان نرخ تورم اعلامی از سوی بانک مرکزی افزایش می‌یابد.

او بیان کرد: در تبصره ۳ این لایحه، موارد پیش‌بینی مربوط به استاندارد دوچرخه و موتور‌های برقی و همچنین بیمه بهره‌برداران و الزام داشتن گواهینامه بهره‌برداران در قرارداد و تبصره ۴، دسترسی شهرداری به اطلاعات سفر بهره‌برداران دوچرخه و موتوربرقی در طول مدت قرارداد به صورت شفاف، لحاظ شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز در پایان بیان کرد: پس از بررسی این لایحه، مقرر شد این موضوع به جهت تصمیم‌گیری نهایی به صحن شورا ارسال شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر | هوا تا این روز سردتر خواهد شد
  • ساماندهی ۷ هزار و ۲۹۸ آسیب‌دیده اجتماعی
  • آماده باش دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان
  • آماده باش دستگاه های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان
  • آغاز طرح جهادی خدمات رسانی در مناطق هشت گانه شهرداری
  • آماده‌باش و هشدار؛ پیش‌بینی بارش شدید باران در ۲۸ استان
  • اجرای ۴۲۰ برنامه در هفته فرهنگی اصفهان
  • اجرای ۳۵۰ برنامه در هفته فرهنگی اصفهان
  • راه‌اندازی پروژه دوچرخه و موتور برقی اشتراکی در مناطق ۱۱ گانه شیراز
  • طرح های توسعه محلی مناطق ۲۲ گانه تهران زیر ذره بین شورا