Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید علی صمیمی در دیدار با جانبازان و رزمندگان گردان انصار الرسول(ص) افزود:‌ ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس این روزها آستین بالا زده و در سنگری دیگر به صورت خودجوش و داوطلبانه مشغول جهاد هستند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در بازدید از کارگاه تولید ماسک گروه جهادی گردان انصار الرسول، از انجام این کار بزرگ جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس که با وجود تمام مشکلات داوطلبانه در این امر خطیر مشارکت کرده‌اند تجلیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهادگران گردان انصارالرسول لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) که روزهای پنجشنبه در قطعه ۴۰ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) ایستگاه صلواتی بر پا می‌کردند به دلیل شیوع ویروس کرونا فعالیت خود را در تولید ماسک متمرکز کرده و در پشت جبهه مبارزه با کرونا از مدافعان سلامت پشتیبانی می‌کنند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون ۶۲ هزار و ۵۸۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۳۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، فوت ناشی از این ویروس در کشور به سه هزار ۸۷۲ نفر رسید.

تولید ۳۰ هزار ماسک با نام و یاد شهدا

بسیجیان ناحیه امیرالمومنین علی علیه السلام در جهت کمک به مردم مثل همیشه حضور پررنگ و موثر در صحنه داشته‌اند و با استعانت از خدای متعال و با زنده نگه داشتن یاد شهدا و روحیه جهادی خود اقدام به برپایی کارگاه‌های متعدد در جهت تولید ماسک، گان و بسته های غذایی جهت توزیع رایگان در بین عموم مردم و بیمارستان‌ها کرده اند.
در این راستا بیش از ۳۰ هزار ماسک و گان و بسته های حمایتی تولید و در اختیار مردم عزیزمان قرار گرفته است.
 این کارگاه‌ها در شیفت‌های مختلف و با تمام ظرفیت مشغول به کارهستند و مثل همیشه بسیج در کنار مردم با بصیرت کشورمان مشغول به خدمت است.

تولید ماسک و لوازم بهداشتی در آستان مقدس امامزاده سید ناصرالدین 

جانبازان، رزمندگان، روحانیون و بسیجیان پایگاه جهادی شهید ابراهیم همت مستقر در آستان مقدس امامزاده سید ناصرالدین از روزهای آغازین سال نو در جهت تولید ماسک بهداشتی توزیع دستکش بهداشتی جهت توزیع رایگان در بین عموم مردم و بیمارستان‌ها اقدامات شایسته‌ای را انجام داده‌اند.

رزمندگان دوران دفاع مقدس و جانبازان وایثارگران این پایگاه جهادی با تولید روزانه ۲ هزار ماسک، ‌ طی شش نوبت محله امامزاده سید ناصرالدین و خیابان خیام را با مواد بهداشتی ضد عفونی کرده و لوازم بهداشتی اعم از ماسک، دستکش و مایع ضد عفونی کننده را میان مردم و خانواده شهدای این محل توزیع نموده‌اند.  

برچسب‌ها ویروس کرونا بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گروه های جهادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گروه های جهادی ویروس کرونا بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گروه های جهادی تولید ماسک دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۷۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم یاسوج در حمایت از حماسه وعده صادق


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: راهپیمایی مردم استان در حمایت از عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران در تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی و حمایت از مقاومت مردم مظلوم و مقتدر غزه، فردا جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه برگزار می‌شود.
حجت الاسلام خاضع افزود: مسیر راهپیمایی از جلوی مصلی امام خمینی (ره) تا مسجد جامع صاحب‌الزمان (عج) است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم/ حماسه حضوری دیگر از مردم یمن در حمایت از غزه
  • حماسه وعده صادق از نگاه مردم استان
  • راهپیمایی مردم یاسوج در حمایت از حماسه وعده صادق
  • دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد
  • احیای ماده ۴۸ قانون الحاق مالی دولت
  • پیگیری استخدام فرزندان آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد
  • تداوم مسیر انقلاب اسلامی در دست همسران شهدا است
  • نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت
  • بیست و نهم فروردین ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • گردهمایی جانبازان ۷۰ درصد شهرستان همدان