Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@02:08:06 GMT

دزدی ۲ میلیاردی از باغ‌های لواسانات

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۷۵۳۳

رئیس کلانتری ۱۶۶ لواسانات از دستگیری سارق اماکن خصوصی و باغات منطقه لواسانات خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی را ۲ میلیارد ریال برآورد کردند.

به گزارش میزان، سرگرد "حسن الهی" رئیس کلانتری لواسانات گفت: در پی افزایش پرونده‌های سرقت از اماکن خصوصی به ویژه باغ‌های منطقه لواسانات تیم ویژه‌ای از ماموران برای دستگیری عامل و یا عاملان این سرقت‌ها وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران با حضور در محل‌های سرقت و بررسی دوربین‌های مداربسته خیلی زود سارق جوانی که از توابع افغان است شناسایی کردند و در ادامه مخفیگاه وی را شناسایی و با هماهنگی‌های مقام قضائی دستگیری متهم کلید زده شد.

رئیس کلانتری لواسانات ابراز داشت: مراقبت‌ها پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران ظهر روز دوشنبه هجدهم فروردین ماه در یک عملیات پلیسی متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش ۲۱ قلم از اموال سرقتی کشف و متهم برای تحقیقات به کلانتری انتقال یافت.

این مقام پلیس تصریح کرد: متهم در اعترافاتش به ۵ فقره سرقت از باغ‌ها در منطقه لواسانت اعتراف کرد که در همین راستا ۴ تن از شاکیان شناسایی شدند.

سرگرد الهی در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس مناجات شعبانیه جهش تولید محمد باقر صدر حسن نوروزی روز جهانی بهداشت دزدی میلیاردی کروناویروس مناجات شعبانیه جهش تولید محمد باقر صدر حسن نوروزی روز جهانی بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۷۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق کالا در باشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در پی وقوع یک فقره سرقت کالا و بار و تجاوز به عنف در محور گچساران-باشت؛ موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان و پلیس این شهرستان قرار گرفت.
مسعودجو افزود: ماموران این فرماندهی پس از شناسایی مخفیگاه این سارقان؛ و با هماهنگی مرجع قضایی یکی از سارقان را دستگیر کردند و خودروی مورد استفاده در امر سرقت نیز توقیف شد.
وی ادامه داد: این سارق کمتر از ۲۴ساعت توسط ماموران شناسایی و دستگیر شد که در تحقیقات اولیه پلیس؛سارق به بزه انتسابی با همدستی دو نفر دیگر اقرار کرد.
پرونده متهم جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع داده شد.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منازل اصفهانی‌ها دستگیر شد
  • شناسایی مخفیگاه سارقان در میبد
  • کشف سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۲ یزد
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منزل در اصفهان دستگیر شد
  • اموال مسروقه میلیاردی در آشخانه کشف شد
  • دستگیری سارق کالا در باشت