Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@05:53:26 GMT

واکنش پلیس به جریمه خودروی کادر درمانی در گیلان

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۷۵۴۸

واکنش پلیس به جریمه خودروی کادر درمانی در گیلان

سرهنگ عین الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا در واکنش به اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر جریمه کادر درمانی حین تردد بین شهری در استان گیلان گفت: در اجرای سیاست‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا که عمده تصمیم سازان آن، از کادر محترم و زحمتکش درمان کشور هستند، پلیس راهور به جد نسبت به اعمال محدودیت در تردد‌های با پلاک غیر بومی اقدام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از زمان شروع اجرای این طرح به همکاران سراسر کشور ابلاغ گردید، تسهیلات لازم در تردد کادر درمان و سایر مشاغل ضروری را در اجرا لحاظ کرده و توقیف و جریمه را بنا به ضرورت و عدم کفایت تذکر اعمال کنند. در طول اجرای طرح برخی از هموطنان با ارائه مدارک غیر قابل قبول و یا حتی نامعتبر، اصرار به انجام سفر‌های غیر ضروری می‌کنند که همکاران بنده ناچارند از تردد‌های آنان ممانعت کنند.

سرهنگ جهانی بیان کرد: مدارک قابل قبولی که به همکاران ابلاغ گردیده تا با ارائه آن از سوی مترددین اجازه عبور دهند، مدارک مشخصی است و تشخیص اصالت سایر مدارک، مانند نامه اداری، حکم مأموریت و... که مستلزم استعلام است، در حین اجرای مأموریت ممکن نبوده و همکاران بعضاً ناچار به جریمه و یا توقیف خودرو‌های پلاک شخصی می‌گردند که مأموریت آنان برای افسر، قابل احراز نیست.

وی ادامه داد: همه این محدودیت‌ها و سخت گیری‌ها در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و حفظ سلامت هموطنان صورت می‌پذیرد، لذا مالکان خودرو‌های شخصی کادر درمان که به واسطه عدم امکان احراز مجاز بودن تردد آنان، جریمه شده و یا توقیف شده‌اند، می‌توانند برای بررسی موضوع با همراه داشتن مدارک مثبته به پلیس راهور استان، مراجعه و از آن طریق اگر حقوقی داشتند احیاء شود نه اینکه اقدام به نشر آن در شبکه‌های اجتماعی کنند.

سرهنگ جهانی در پایان با اشاره به اینکه افسران راهور با کمترین امکانات بهداشتی در شرایط پر ریسک معابر و یا بگوییم خدمت طاقت فرسا، به صورت شبانه روز حضور دارند، از عموم هموطنان خواست: افسران راهور را همرزمان مظلوم و بی ادعای خود، در مقابله با این بیماری دانسته و مطمئن باشند جریمه یا توقیف، به عنوان آخرین ابزار قانونی، برای همکاران ما نیز خوشایند نبوده و صرفاً راهی است که اجرای تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا را ممکن می‌سازد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پلیس جریمه خودرو گیلان فضای مجازی پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۷۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله ۶ هفته تا پایان فصل بیست و سوم یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌رود و هواداران این تیم از عملکرد بازیکنان و کادر فنی در دیدارهای اخیر رضایت داشته‌اند.

«اوسمار ویه‌را»سرمربی برزیلی پرسپولیس که پس از جدایی یحیی گل محمدی به این سمت منصوب شد توانسته عملکرد خیلی خوبی را داشته باشد و تنها یک بازی برابر آلومینیوم اراک را واگذار کرده و در مابقی دیدارها با کسب امتیاز از زمین خارج شده است.

قرارداد اوسمار با پرسپولیس تا پایان فصل است و هنوز مدیران این باشگاه قرارداد هیچ یک از اعضای کادر فنی را تمدید نکرده‌اند.

اوسمار در این خصوص اظهار داشت: صحبت‌هایی را با مدیریت انجام داده‌ام و دوست دارم در پرسپولیس بمانم اما در بازه زمانی کنونی تمرکز ما روی دیدار جام حذفی و لیگ برتر است و پس از پایان مسابقات تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

کد خبر 6085960

دیگر خبرها

  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • توقیف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در استان های غربی
  • اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور