Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گابریل کالدرون سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حالی که پس از پایان رقابت های نیم فصل لیگ برتر، ایران را به مقصد کشورش آرژانتین ترک کرده بود به مدیران این باشگاه اعلام کرد تا وقتی که ۱۵۰ هزار دلار باقی مانده از قراردادش را دریافت نکند به ایران باز نخواهد گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در برخی از خبرها آمده بود که مهدی رسول پناه این مبلغ را برای پرداخت به باشگاه شهرخودرو بابت رضایتنامه یحیی گل محمدی از عبدالرضا موسوی قرض گرفته ، در حالی که سرپرست فعلی باشگاه پرسپولیس ۱۵۰ هزار دلار را برای پرداخت مطالبات کالدرون از موسوی گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۷۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین خاص پرسپولیسی ها با یک میهمان ویژه

 نوجوان پرسپولیسی که حافظ کل قرآن است امروز در محل تمرین تیم محبوبش حضور داشت.

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز پرسپولیس تماشاگر ویژه‌ای داشت. صالح مهدی‌زاده، حافظ کل قرآن و قاری نوجوان کشورمان، مهمان سرخپوشان بود و مورد استقبال گرم آنها نیز قرار گرفت.

او درحالی که مورد استقبال دو ستاره خارجی و مسلمان پرسپولیس یعنی ارونوف و عبدالکریم حسن نیز قرار گرفته بود چند آیه از قرآن را تلاوت کرد.

بازیکنان پرسپولیس در پایان این دیدار پیراهن تیم‌شان را به وی اهدا کردند و عکسی به یادگار گرفتند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کودک 3 ساله حافظ کل قرآن کریم (+عکس) ورود نهادهای نظارتی به قرارداد شگفت‌انگیز پرسپولیس؟/ آغاز بازداشت‌ها و احضارها برای مقابله با فساد

دیگر خبرها

  • تمرین خاص پرسپولیسی ها با یک میهمان ویژه
  • شادی جالب مهاجم استقلالی برابر یک پرسپولیسی!
  • اوسمار از یحیی جلو زد/ در پرسپولیس کسی دلتنگ گل‌محمدی نیست!
  • یک پرسپولیسی: جواب استقلالی‌ها را ندهید!
  • پرسپولیسی‌ها برای رسیدن به گل، ۱۲ پاس به هم دادند
  • ثبت یک رکورد خاص از سوی پرسپولیسی ها در لیگ برتر
  • پرسپولیس جواب استقلالی‌ها را داد/داوری‌ها نبود صدرنشین نبودند!
  • پاسخ باشگاه پرسپولیس به کنایه‌های استقلالی‌ها
  • پاسخ تند پرسپولیس به استقلالی‌ها
  • پاسخ تند پرسپولیس به استقلالی‌ها/ داوری‌ها نبود صدرنشین نبودند!