Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@18:10:49 GMT

اطفاء حریق مجتمع ۵ طبقه در اصفهان+عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۷۶۱۶

اطفاء حریق مجتمع ۵ طبقه در اصفهان+عکس

سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از اطفاء حریق در آشپزخانه یک منزل مسکونی در طبقه دوم داخل یک مجتمع پنج طبقه خبر داد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه حریق در یک مجتمع مسکونی در خیابان اردیبهشت اصفهان؛ اظهار کرد: این حریق در ساعت ۱۲ و ۹ دقیقه امروز (سه‌شنبه) رخ داد که نیروهای امداد و نجات از ایستگاه‌های یک و ۱۴ به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور نیروهای امدادی، حریق که از آشپزخانه این منزل مسکونی در طبقه دوم داخل یک مجتمع پنج طبقه اتفاق افتاده بود، اطفاء شد.

سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: علت این حادثه آتش‌سوزی دردست بررسی است.

کد خبر 417848

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سخنگوی آتش نشانی آتش سوزی اطفاء حريق شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۷۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطفای یک حریق پس از ۲ ساعت

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از مهار آتش سوزی شدید یک واحد تعمیرگاهی، یک باب رستوران و یک باب منزل مسکونی با تلاش نفسگیر آتش نشانان در شهر رشت خبر داد و گفت: در این حادثه، مردی حدودا ۵۲ ساله از ناحیه دست، صورت و پا دچار سوختگی شد و دو خودرو مستقر در تعمیرگاه در آتش سوخت.

شهرام مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان، اظهار کرد: حادثه آتش‌سوزی یک واحد تعمیرگاهی، یک باب رستوران و یک باب منزل مسکونی با پشت بام‌های بهم پیوسته در شهر رشت، امروز به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی افزود: با توجه به کاربری مغازه‌ها و اعلام عملیاتی سنگین آتش سوزی، بلافاصله ۳۴ آتش‌نشان و افسر ارشد به همراه ۸ خودروی اطفای حریق و آب‌رسان به محل حادثه واقع در بلوار شهید مدرس اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت خاطرنشان کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، شعله‌ور شدن آتش در پشت بام یک باب منزل مسکونی و دو مغازه با کاربری تعمیرگاه ماشین و رستوران را مشاهده کردند و با توجه به وجود مواد قابل اشتعال و سریع الاشتعال همچون بنزین و پشت بام‌های متصل بهم، تیم‌های عملیاتی به سرعت از چندین نقطه نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش آتش اقدام کردند.

مؤمنی با بیان اینکه مهار آتش سوزی با تلاش نفس‌گیر آتش نشانان بعد از مدت زمان دو ساعت و پانزده دقیقه مهار شد، تصریح کرد: در این حادثه به خودروهای نمایشگاه همجوار آسیبی نرسید اما دو خودرو پراید و ۲۰۶ مستقر در تعمیرگاه در آتش سوخت و مردی حدوداً ۵۲ ساله از ناحیه دست، صورت و پا دچار سوختگی شد و به مراکز درمانی انتقال پیدا کرد.

وی گفت: علت آتش سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است.

کد خبر 746428

دیگر خبرها

  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • مهارآتش‌سوزی درمجتمع مسکونی در کرمان
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • اطفای یک حریق پس از ۲ ساعت