Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان گفت: اقدامات لازم برای حفاظت از مزارع و باغات، سازه‌های گلخانه‌ای و کندوهای زنبور عسل در برابر سرما زدگی، باد شدید، باران و تگرگ، لایروبی کانال‌ها و زهکش مزارع و باغات باید مورد توجه واقع شود.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی از امروز (سه شنبه) تا یکشنبه هفته آینده در سطح استان به‌خصوص روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در مناطق شمال شمال غرب ومرکزی و پیش بینی بارش باران رعدوبرق و صاعقه، وزش باد شدید، تگرگ و کاهش دما، مدیریت بحران استان به تیم‌های امدادی و ستاد سیل استان اعلام آماده‌باش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اجتناب از تردد غیرضروری، ممانعت از تردد و توقف در کنار رودخانه‌ها، اتخاذ تمهیدات لازم برای عبور سیلاب احتمالی و خودداری از تردد و توقف دام‌ها درحاشیه رودخانه های فصلی، دره‌ها وشیب کوه‌ها را از توصیه‌های لازم برای کاهش خسارات سیل احتمالی در روزهای آینده عنوان کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان تصریح کرد: اقدامات لازم برای حفاظت از مزارع و باغات، سازه‌های گلخانه‌ای و کندوهای زنبور عسل در برابر سرما زدگی، باد شدید، باران و تگرگ، لایروبی کانال‌ها و زهکش مزارع و باغات باید مورد توجه واقع شود.

وی بر پرهیز از انجام سفرها و خودداری از استقرار در مجاورت مسیل‌ها و آبراهه‌ها، رودخانه‌های فصلی، سیلابی، شیب کوه‌ها و ارتفاعات و پل‌ها تاکید کرد و افزود: مردم استان با خودداری از سفرهای غیرضروری و در خانه ماندن در کنار رعایت پروتکل‌های بهداشتی مربوط به بیماری کرونا از ابتلاء به این بیماری نیز در امان خواهند بود.

کد خبر 417845

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شیشه فروش شرایط جوی بارش باران تگرگ سیل باغات اصفهان اراضی کشاورزی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مزارع و باغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۷۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی در معابر اهر بر اثر بارش باران و تگرگ + فیلم

در دومین ماه از فصل بهار آسمان برخی از نقاط کشور بارانی شد، شهرستان اهر استان آذربایجان شرقی نیز از این بارش‌ها بی نصیب نماند، بطوریکه این بارش‌ها با تگرگ و آبگرفتگی شدید همراه شد.

شهروندخبرنگار ما فیلمی از این بارش‌ها را به نمایش گذاشت که مشاهده کنید.

منبع:حسین عبادی - آذربایجان شرقی

 

بیشتر بخوانید:

آوای خوش باران در بروجرد پیچید + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سم‌پاشی شد
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سمپاشی شد
  • کریمی قدوسی: برای تولید سوخت کلاهک هسته‌ای، «نصف روز» زمان لازم داریم
  • حال خوب مزارع گندم به لطف باران
  • فعالیت ۴۰دستگاه انواع پهپاد در عرصه‌های کشاورزی استان قزوین
  • آبگرفتگی در معابر اهر بر اثر بارش باران و تگرگ + فیلم
  • صدور هشدار نارنجی برای بخش کشاورزی در استان سمنان
  • بارش شدید باران و تگرگ در شهر کرمانشاه
  • ببینید | تصاویری از بارش ناگهانی باران در تهران؛ تگرگ و رعد و برق در راه است
  • بارش شدید بهاری باران و تگرگ در شهرستان اهر