Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:41:40 GMT

آغاز به کار بازرسان نامحسوس در میادین میوه و تره بار

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۷۶۳۹

آغاز به کار بازرسان نامحسوس در میادین میوه و تره بار

به گزارش خبرگزاری مهر، زهرا صدر اعظم نوری عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بازدید سر زده اعضای کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از بازارهای میادین میوه و تره بار شهرداری تهرانی گفت: در راستای مصوبات کمیته مقابله با ویروس کرونا بازدید نامحسوسی از میادین میوه و تره بار داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس نظر سنجی از مردم و شرایط کلی میادین وضعیت رضایت بخش بود.

وی ادامه داد: ۶ هزار کارگر در این میادین مشغول به کار هستند که هر روز چکاپ می‌شوند حتی تعدادی از آنها در روزهای اول مبتلا به کرونا شده‌اند که سازمان به سرعت آنها را شناسایی کرده و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

نوری گفت: اما با این وجود طی جلسه‌ای که با معاون خدمات شهری و ریاست سازمان میوه و تره‌بار ظهر امروز داشتیم به چند نکته دیگر نیز تاکید شد نحوه گند زدایی و ضد عفونی کردن میادین، استفاده از شیشه به جای پلاستیک جهت جداکردن کانتر فروشنده و خریدار، اطلاع رسانی صوتی در محوطه همه میادین میوه و تره بار و تأمین مواد ضدعفونی کننده جهت استفاده خریداران در بدو ورود از جمله تأکیدات ما بعد از بازدید از میادین میوه و تره بار بود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به فعالیت نامحسوس بازرسان ویژه در میادین میوه و تره بار گفت: میادین میوه و تره بار مستقیماً با سلامت مردم در ارتباط هستند بنابراین نظارت بر آنها باید قوی‌تر از سایر قسمت‌ها باشد به همین دلیل طی روزهای آینده بازرس‌های ویژه ای به طور نامحسوس نحوه رعایت نکات بهداشتی در میادین را رصد و چک می‌کنند.

به گفته وی بسته‌بندی کردن بیشتر محصولات عرضه شده در میادین و همچنین توسعه فروش اینترنتی موضوعات دیگری بود که در این جلسه به آن اشاره شد.

کد خبر 4894922

منبع: مهر

کلیدواژه: زهرا صدراعظم نوری شورای شهر تهران سازمان میادین میوه و تره بار ویروس کرونا شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شیوع کرونا نیروی انتظامی شهر تهران فاصله گذاری اجتماعی سیدابراهیم رئیسی قوه قضاییه آموزش مکمل روز طبیعت محسن هاشمی ضدعفونی میادین میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۷۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان روزهای تلخ سردار آزمون در رم

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون پس از اینکه روز دوم فروردین‌ماه در سومین مسابقه تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل ترکمنستان از ابتدا به میدان رفت و گلزنی کرد و به دلیل آسیب دیدگی در دقایق تلف شده نیمه نخست تعویض شد، طی هفته‌های اخیر دور از میادین بود که روزهای تلخ او تمام شد.

ستاره ایرانی رم پس از مصدومیت در تیم ملی و از دست دادن بازی برگشت مقابل ترکمنستان، در سه هفته پیاپی سری آ ایتالیا مقابل لچه، لاتزیو و اودینزه و دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا برابر آ ث میلان حضور نداشت ولی او حالا دوباره آماده بازگشت به میدان می‌شود.

سردار آزمون پس از 25 روز دوری از میادین، دیروز سه‌شنبه در تمرین گروهی جالوروسی حضور یافت و پا به پای دیگر شاگردان دنیله ده‌روسی تمرین کرد و با آمادگی بالایی کارش را انجام داد تا مشخص شود شرایط بازگشت به میادین را دارد.

ستاره ایرانی رم که مشخص شده از مصدومیت فاصله گرفته، در 17 بازی این فصل سری آ ایتالیا توانسته دو گل به ثمر رساند که امیدوار است در بازگشت به مسابقات رسمی این آمار را بهتر کند.

دیگر خبرها

  • قیمت آجیل و خشکبار در میادین میوه و تره‌بار اعلام شد
  • قیمت حبوبات در میادین تره بار
  • آخرین وضعیت یامگا برای بازگشت به میادین
  • قیمت آجیل و خشکبار در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • قیمت حبوبات در میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران اعلام شد
  • اندازه گیری دیابت و ارایه مشاوره پزشکی در میادین میوه و تره بار
  • اولیانوف: بازرسان آژانس فعالیت خود را در ایران از سر گرفته‌اند
  • آغاز عملیات بهسازی و ترمیم سیلبند‌های بلوار صنایع و شهید تندگویان
  • بازرسان آژانس اتمی در ایران به کار خود بازگشتند
  • پایان روزهای تلخ سردار آزمون در رم