Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید کیان‌پور، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اولویت‌های کشورمان بعد از ریشه کن شدن کرونا گفت: در شرایط کنونی بهترین رویکرد بازسازی مشاغل از دست رفته و آسیب دیده در بحران کروناست  که به ثبات چرخه اقتصاد منتهی می‌شود.

کیان پور افزود: دولت باید به مشاغل آسیب دیده تسهیلات بلاعوض یا تسهیلات ارزان قیمت دهد تا دوباره رونق تولید ایجاد شود چرا که همه این اقدامات زمینه‌ای برای جهش تولید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید برای دوران پسا کرونایی برنامه ریزی و شرایطی  فراهم شود که اقتصاد کشور پایدار  بماند و در عین حال رشد و تولید ناخالص ملی افزایش یابد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اولویت اول کشور پایداری شرایط فعلی اقتصاد، برنامه ریزی برای جهش تولید، رشد تولید ناخالص ملی و فیزیکی است، اظهار کرد: این سه عامل  به رونق بهتر اقتصاد و صنعت کمک می‌کند و به دنبال آن قدرت پول ملی افزایش می‌یابد، البته باید تلاش شود قدرت پول ملی در برابر ارز‌های خارجی تقویت شود.

بیشتر بخوانید: زنجیره شیوع کرونا با رعایت مردم قطع می‌شود 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگان مجلس ویروس کرونا کمیسیون عمران کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۷۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهانگیری: از نظر توسعه و اقتصاد، نصف ترکیه و عربستان شده‌ایم

اسحاق جهانگیری در گفت‌وگویی از وضعیت توسعه و رشد اقتصادی در کشور انتقاد کرد و گفت: از نظر توسعه و اقتصاد، نصف ترکیه و عربستان شده‌ایم.

به گزارش اعتمادآنلاین در ادامه چکیده ای از این گفتگو را می‌خوانید:

معتقدم در سال ۸۴ که دولت را به احمدی‌نژاد تحویل می‌دادیم خودروسازی ایران از خودروسازی ترکیه و چین جلوتر بود. دولت احمدی‌نژاد بنایی گذاشت که کشور از ریل توسعه خارج شد. امارات هم در زمینه اقتصاد در حال جلو افتادن از ماست. وقتی وزیر صنایع شدم از مردم ایران به خاطر شرایط خودرو عذرخواهی کردم. بعد از حذف پیکان طی پنج سال تولید خودرو را به یک میلیون دستگاه رساندیم. در دوره دوم اصلاحات خودرو‌های روز دنیا در کشور تولید شدند. پیکان حذف شد و خودروی ال۹۰ را با همان قیمت پیکان برای اقشار ضعیف تولید کردیم. مجلس هفتم دو طرح خارجی دولت آقای خاتمی را متوقف کرده بود. به نمایندگان مجلس گفتم، اجازه نمی‌دهم طرح تولید ال۹۰ با شرکت رنو را متوقف کنید، می‌خواهید استیضاحم کنید. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد
  • جهانگیری: از نظر توسعه و اقتصاد، نصف ترکیه و عربستان شده‌ایم
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است
  • قانون مالیات بر سوداگری منجر به تشویق بخش واقعی اقتصاد می‌شود
  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد
  • فضای مجازی یکی از راه‌های مشارکت مردم در اقتصاد است
  • ساماندهی ۷ هزار و ۲۹۸ آسیب‌دیده اجتماعی
  • توسعه پتروپالایشگاه‌ها بخشی از مشکلات حوزه انرژی را برطرف می‌کند
  • پروژه‌های خُرد محلات کمتر برخوردار را در اولویت قرار دهیم