Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@14:08:42 GMT

وقف هایی که در یزد به مقابله با کرونا می روند+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۷۷۰۴

وقف هایی که در یزد به مقابله با کرونا می روند+تصاویر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد گفت: به مناسبت فرارسیدن میلاد امام زمان (عج) اوقاف یزد میوه سه روز از بیمارستان‌های درگیر با کرونا را تامین می‌کند.

«محمد حسین کاظمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، با اشاره به برنامه اداره اوقاف شهرستان یزد به مناسبت فرارسیدن میلاد امام زمان (عج)، گفت: امسال با توجه به اینکه برنامه‌های جشن حضرت مهدی عج تعالی فرجه شریف برگزار نمی‌شود، تصمیم گرفتیم تا در اقدامی کاری را انجام دهیم که کادر درمان و بیماران کرونایی بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد با اشاره به تامین میوه سه روز از بیمارستان‌های درگیر با کرونا در یزد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بیمارستان‌های رهنمون، شهدای و شهید صدوقی یزد با بیمارانی که بیماری کرونا دارند مواجه هستند، از موقوفات مرتبط هزینه خرید میوه سه روز این بیمارستان‌ها تامین می‌شود.

وی در پایان اضافه کرد: این میوه در روزهای 14، 15 و 16 فروردین ماه بین کادر درمان و بیماران کرونایی شهرستان یزد توزیع خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/682

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبستان یزد اداره کل اوقاف یزد وقف شهرستان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۷۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری روند درمان مصدومان حادثه انفجار خوابگاه کارگران کوره آجرپزی مرودشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مصدومان این حادثه دیروز پس از دریافت خدمات اولیه درمان در بیمارستان مطهری مرودشت، با اورژانس هوایی و اتوبوس آمبولانس به شیراز منتقل شدند و ۸ مصدوم در بیمارستان سوانح سوختگی امیرالمومنین و ۲ نفر نیز در بیمارستان شهید رجایی بستری شدند.

رییس بیمارستان سوانح سوختگی امیرالمومنین در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صداوسیمای مرکز فارس گفت: مصدومان این حادثه علاوه بر سوختگی بین ۵۰ تا ۸۰ درصد دچار سوختگی شدید دستگاه تنفسی شده بودند.

دکتر اصلانی افزود: ۶ نفر از مصدومان منتقل شده به بیمارستان سوانح سوختگی امیرالمومنین به علت وخامت حال در بخش مراقبت‌های ویژه و دو بیمار که شرایط مناسب‌تری داشتند در بخش‌های عمومی بستری شدند.

رییس بیمارستان سوانح سوختگی امیرالمومنین افزود: دو مصدوم نیز که به علت آسیب‌های ترومایی به بیمارستان رجایی منتقل شده اند، پس از دریافت جراحی و درمان‌های مورد نیاز برای ارائه خدمات درمان سوختگی به این بیمارستان منتقل می‌شوند.

دکتر اصلانی با بیان اینکه به علت عمیق و بالا بودن درصد سوختگی، مراحل درمان این مصدومان طولانی خواهد بود، افزود: در حال حاضر شرایط ۲ بیمار وخیم است و تلاش برای تثبیت شدن شرایط بالینی مصدومان ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تکمیل بیمارستان اسلامشهر نیازمند ۵۰۰میلیارد تومان اعتبار است
  • حذف پذیره از قرارداد اجاره ای اماکن موقوفه ای مازندران
  • بررسی روند راه‌اندازی موزه ورزش در ارومیه
  • فناوری چگونه با کمبود غذا در جهان مقابله می‌کند/ معرفی ۱۰ روند و فناوری صنعت کشاورزی
  • آیین غبار روبی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • آیین غبار رویی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • بیش از ۱۸ هزار کنتور آب در استان بوشهر تعویض شد
  • بررسی روند اجرای عملیات ساخت بیمارستان جایگزین پورسینا در رشت
  • نخستین پرستار قربانی کرونا به روایت مادرش
  • پیگیری روند درمان مصدومان حادثه انفجار خوابگاه کارگران کوره آجرپزی مرودشت