Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@16:38:44 GMT

برگزاری مسابقه بزرگ قرآنی «امید» به روش مجازی در اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۷۸۲۲

برگزاری مسابقه بزرگ قرآنی «امید» به روش مجازی در اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عزیز صابر بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: مسابقه بزرگ قرآنی امید در رشته‌های متنوع در سطح استان اردبیل برای گروه‌های مختلف سنی طبق فراخوان اعلام شده از طریق شبکه‌های مجازی برگزار می‌شود.

وی به نحوه اجرای این مسابقه اشاره کرد و افزود: رشته قرائت تقلیدی زیر ۱۸ سال در سه بخش تقلیدی از استاد مصطفی اسماعیل، استاد منشاوی و استاد عبدالباسط شامل یک قطعه دلخواه ۲ الی ۲:۳۰ دقیقه‌ای، رشته ترتیل ویژه حافظان زیر ۱۸ سال شامل یک قطعه ۱۰ سطری غیر تقلیدی از کل قرآن و نیز مسابقه کتبی تفسیر سوره حجرات برای تمام سنین برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: مهلت ارسال فایل‌های صوتی در رشته‌های قرائت و ترتیل تا ۲۵ فروردین ماه است که شرکت کنندگان می‌توانند فایل‌ها را به شماره (۰۹۱۴۳۵۴۴۷۴۰ آقای محمد مقدسی) در تلگرام و واتساپ ارسال کرده و نیز در صورت نیاز سوالات خود را در خصوص مسابقه مطرح کنند.

صابر در ادامه تصریح کرد: مرحله نهایی ویژه کسانی که حدنصاب لازم را کسب کنند در ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد و نتایج طی یک برنامه ویژه در سالروز ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) اعلام خواهد شد.

کد خبر 4894892

منبع: مهر

کلیدواژه: مسابقات قرآنی اردبیل ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی گرگان شهرکرد طرح غربالگری بیرجند بارش باران روز طبیعت ماسک طبی ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۷۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان و مکان برگزاری ویژه برنامه شب های قدر در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اردبیل؛ در این اطلاعیه آمده است: اجرای مراسم شب‌های قدر در محل مصلای امام خمینی (ره) اردبیل با اقامه نماز مغرب و عشاء توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در ساعت ۲۱/۳۰ آغاز می شود.
همچنین زمان سخنرانی آیت‌الله سیدحسن عاملی ساعت ۲۲ و سی دقیقه بوده و مراسم احیای شب‌های قدر نیز پس از سخنرانی آغاز خواهد شد.

مقدمات لازم برای انتقال مومنان توسط اتوبوس‌های شهرداری اردبیل از ساعت ۲۰/۳۰ از میادین اصلی شهر پیش‌بینی شده است.

بر اساس این اطلاعیه، این مراسم به صورت زنده از شبکه استانی سبلان و همچنین صفحات مجازی آیت‌الله عاملی در ایتا و اینستاگرام به آدرس seyyedameli_ir@ به صورت آنلاین پخش خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری دوّمین جشنواره قرآنی درارومیه
  • اعلام زمان و مکان برگزاری ویژه برنامه شب های قدر در اردبیل
  • محفل انس با قرآن برگزار می شود
  • جلسه شصتم شورای توسعه فرهنگ قرآنی برگزار شد
  • برگزاری محفل قرآنی امام حسنی‌ها کار بزرگ و ماندگاری بود
  • مسابقه قرآنی ویژه سواد آموزان کردستانی برگزار می‌شود
  • هجدهمین دوره مسابقات قرآنی «سفیر مهربانی» برگزار می‌شود
  • بزرگ‌ترین محفل قرآنی در ورزشگاه آزادی در حال برگزاری است + عکس
  • برگزاری بزرگ‌ترین محفل قرآنی در ورزشگاه آزادی
  • راه‌اندازی ۳۵ دارالقرآن در استان فارس