Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@00:57:06 GMT

هیچ تجمعی به مناسبت نیمه شعبان در شادگان برپا نمی ‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۷۸۴۴

هیچ تجمعی به مناسبت نیمه شعبان در شادگان برپا نمی ‌شود

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی جزایری اصل در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از روحانیون و مداحان شهرستان شادگان نیز درخواست کردیم تا از طریق مساجد، اجرای برنامه و مولودی‌خوانی را از بلندگوهای مساجد برای عموم مردم پخش کنند.

وی افزود: اجرای سرود سیار با عنوان «کاروان شادی» و با همکاری هیئت مذهبی در روز جشن میلاد امام زمان (عج) در شهرستان شادگان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان شادگان تأکید کرد: روحانیون و مداحان می‌توانند در شبکه‌های اجتماعی به صورت مجازی نسبت به برپایی مراسم جشن نیمه شعبان اقدام کنند.

حجت الاسلام جزایری اصل در پایان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مساجد، حسنیه ها و اماکن مقدس «فضای مجازی» ظرفیت مهمی در برگزاری آئین‌های فرهنگی و معنوی نیمه شعبان است.

کد خبر 4894980

منبع: مهر

کلیدواژه: شادگان ویروس کرونا سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان نیمه شعبان ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی گرگان شهرکرد طرح غربالگری بیرجند بارش باران روز طبیعت ماسک طبی ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۷۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدابیر جمهوری اسلامی، مانع مهندسی‌های دشمن است

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در شورای اداری شهرستان بیرجند گفت: گرچه دشمن با ترور شخصیت‌های کارآمد نظام جمهوری اسلامی ایران، تصمیم گرفت در مقابل انقلاب اسلامی ایران بایستد، اما در ۴۴ سال عمر انقلاب اسلامی، شکست خورد.

او افزود: دشمنان در مهندسی دشمنی، بالاترین نمره را می‌گیرند، اما در مقابل این مهندسی، ایران با تدبیر عمل می‌کند و پیروز میدان است.

آیت الله عبادی با بیان این که نظام اسلامی نیاز به دولتمردان اسلامی دارد اظهار کرد: دولت اسلامی، دستاورهایش اسلامی است لذا این موضوع بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: دولت اسلامی باعث می‌شود عدالت اجتماعی هم در جامعه بیش از پیش ایجاد شود.

فاضلی فرد فرماندار بیرجند هم به اجرای طرح نور که مقابله با بی حجابی است اشاره کرد و گفت: فراجا با اجرای این طرح، در مقابل بی حجابی اقدامات فرهنگی ارزشمندی انجام می‌دهد و با تذکر و ارشاد، بانوان بد حجاب را به امربه معروف و نهی از منکر دعوت می‌کند.

سرهنگ خراسانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند نیز بر ساخت مساجد در محلات بیرجند تأکید کرد و گفت: تعداد مساجد به خصوص در مناطق پر جمعیت بیرجند اندک است لذا باید بر ساخت مساجد اهتمام کرد.

بهدانی مدیر آموزش و پرورش بیرجند هم اقامه نماز در مدارس را از الویت‌های آموزش و پرورش اعلام و بیان کرد: با توجه به وجود آسیب‌های اجتماعی در جامعه نیاز است اقامه نماز در مدارس جدی گرفته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • اجرای ۲۸۰ عنوان به مناسبت هفته کارگر در استان همدان
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • اجرای طرح اعتلا با جدیت دنبال شود
  • تدابیر جمهوری اسلامی، مانع مهندسی‌های دشمن است
  • آغاز برداشت گندم از مزارع شادگان