Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@22:46:29 GMT

رونالدو قرار نیست به رئال برگردد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۸۱۰۶

رونالدو قرار نیست به رئال برگردد

به نقل از آس، در ایتالیا صحبت از بازگشت کریستیانو رونالدو به رئال مادرید می‌شود اما احتمال رخ دادن این اتفاق کاملا بعید است. مقامات باشگاه اسپانیایی در این رابطه نظر روشنی دارند. سیاست باشگاه چیز دیگری است و قرار نیست بازگشتی اتفاق بیفتد. تیم مادریدی می‌خواهد خاطره خوبی را از رونالدو داشته باشد و فلورنتینو پرس، رییس باشگاه معتقد است که او بازیکن فوق‌العاده‌ای است اما دورانش در این تیم به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون اهداف باشگاه چیز دیگری است. 

رسانه‌های متعدد ایتالیایی و بیش از همه کوریه دلو اسپورت از بازگشت احتمالی مهاجم پرتغالی به مادرید خبر دادند. این در حالی است که بازیکن ۳۵ ساله دو سال دیگر با یوونتوس قرارداد دارد. او سالانه از این باشگاه ۳۱ میلیون یورو دریافت می‌کند. ایتالیایی‌ها معتقدند یوونتوس برای جبران ضررهای اقتصادی‌اش به خاطر بحران کرونا رونالدو را با ۶۰ میلیون یورو خواهد فروخت (۴۰ میلیون یورو کم‌تر از قیمتی که این بازیکن را از رئال مادرید خرید). اگر این اتفاق رخ دهد مقصد بعدی ستاره پرتغالی، مادرید نخواهد بود. 

اولویت نخست مادرید برای تقویت خط حمله هم‌چنان کیلیان ام‌باپه است. البته باشگاه اسپانیایی می‌داند که راضی کردن پاریسی‌ها برای امضای قرارداد با مهاجم جوان فرانسوی کار دشواری است. در هر صورت مادرید اگر بخواهد به دنبال جذب یک ستاره باشد آن کسی نیست جز ام‌باپه. سفیدپوشان مدتی است که با بازیکنان جوان و آینده دار قرارداد امضا می کنند. وینیسیوس جونیور و رودریگو از جمله این بازیکنان هستند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو رونالدو یوونتوس رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۸۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران‌ترین فوتبالیست ایران کیست؟

سردار آزمون و مهدی طارمی، زوج خط حمله تیم ملی فوتبال کشورمان با ارزش ۱۰ میلیون یورو گران ترین فوتبالیست‌های ایران در جدیدترین ارزش گذاری سایت ترانسفر مارکت شناخته شدند. در لیست ۱۰ فوتبالیست گران قیمت ایران ۸ لژیونر دیده می‌شود و سهم فوتبالیست‌های لیگ ایران تنها ۲ بازیکن است. یعنی ۸۰ درصد بازیکنان ارزشمند کشورمان لژیونر هستند.

پیش از این مهدی طارمی با ارزش ۱۲ میلیون یورو گران ترین فوتبالیست ایران بود ولی بعد از نیمکت نشینی های مدام ارزش این بازیکن تا ۱۰ میلیون یورو کاهش یافت تا ارزشش با سردار آزمون یکسان شود.

بر اساس گزارش سایت ترانفسرمارکت، سهم لیگ برتر ایران از ۱۰ فوتبالیست کشورمان در این فصل تنها ۲ بازیکن پرسپولیس یعنی محمدحسین کنعانی زادگان و مهدی ترابی هستند که در رده هشتم و دهم ایستادند.

۱۰ فوتبالیست گران قیمت ایران به تفکیک باشگاه هایش به شرح زیر هستند:

۱-سردار آزمون(لورکوزن-رم) : ۱۰ میلیون یورو

۲-مهدی طارمی(پورتو) : ۱۰ میلیون یورو

۳-علیرضا جهانبخش(فاینورد) : ۳.۷۰ میلیون یورو

۴-مهدی قائدی(شباب الاهلی-اتحاد کلباء) : ۲.۵ میلیون یورو

۵-اللهیار صیادمنش(وسترلو) : ۲.۵ میلیون یورو

۶-محمد محبی(روستوف) : ۲.۵ میلیون یورو

۷-سامان قدوس(برنتفورد) : ۲ میلیون یورو

۸-محمدحسین کنعانی زادگان(پرسپولیس) : ۲ میلیون یورو

۹-علی قلی زاده(لخ پوزنان) : ۱.۵ میلیون یورو

۱۰-مهدی ترابی(پرسپولیس) : ۱.۳۰ میلیون یورو

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • کاسمیرو: کیلیان ام باپه هم مثل کریستیانو رونالدو بوی گل می‌دهد
  • هافبک سابق بارسا: دوست داشتم برای رئال بازی کنم!
  • ادعای عجیب ویدال: دوست داشتم برای رئال بازی کنم!
  • امباپه در زمین درست مثل رونالدو است
  • پلی به گذشته - برتری 4-2 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با هت تریک کریستیانو رونالدو (2017/4/18) / فیلم
  • یک آمار جالب؛ آنچلوتیِ مربی، مانع از شکسته‌شدن رکورد آنچلوتیِ بازیکن شد!
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران کیست؟
  • موضع شفاف بایرلورکوزن: قیمت ویرتس حداقل 150 میلیون یورو است
  • عملکرد درخشان کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا در فصل 2011/12 / فیلم