Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دوره مبارزه با کرونا به ماثابت کردکه باید در همه زیرساخت‌ها بازنگری کنیم و فهمیدیم هرجا که مدیران و معاونان بهداشتی دوراندیشی داشته اند، موفق‌تر بوده و بازی را برده‌ایم.

سعید نمکی عصر سه شنبه در نشست ویدیو کنفرانس با روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور افزود: نمی‌دانیم در آینده چه امواجی خواهیم داشت و اگر نتوانیم این امواج را مدیریت کنیم، نظام سلامت دچار مشکلات زیادی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هرگونه تلنبار شدن مشکلات امروز، نشانه‌ای از ندیدن‌های دیروز است. اگر زیر آوار گرفتار شده باشیم، نشانه‌ای از ندیدن‌های دیروز است.

وزیر بهداشت اظهار کرد: باید فردا را از دیروز نگاه کنیم. نمی‌خواهم در وسط این جنگ و میدان، فرماندهان را نا امید کنم؛ اما همه چیز را رصد می‌کنیم. وقتی این بار از دوش نظام سلامت برداشته شود، همه چیز را دوباره مرور خواهیم کرد.

نمکی بیان کرد: به روح همه شهدای سلامت در همه استان‌ها درود می‌فرستم و امیدواریم هرچه زودتر خبر خوش مهار کرونا را بشنویم و جشن و شادمانی داشته باشیم.

به گزارش ایرنا، تاکنون ۶۲۵۸۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۳۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، فوت ناشی از این ویروس در کشور به ۳۸۷۲ نفر رسید.

ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: وزیر بهداشت احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۸۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: پلاژهای دولتی در سواحل باید مورد استفاده همه مردم قرار بگیرد

وزیر کشور گفت: تمامی زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی موجود در سواحل به ویژه فضاهای متعلق به دستگاه‌های دولتی باید طبق قانون مورد استفاده همه مردم قرار گیرد.

به گزارش میزان، احمد وحیدی، وزیر کشور درباره آزادسازی پلاژ‌های دولتی در سواحل مازندران به نفع مردم اظهار کرد: با توجه به این‌که آزادسازی سواحل مورد تاکید دولت است و گام‌های مهمی نیز در این زمینه برداشته شد باید این اقدام نیز انجام شود. البته تمام این کار‌ها را نمی‌توان در یک بازه کوتاه انجام داد و باید روند قانونی را در نظر گرفت و کار‌ها را دنبال کرد.

وی تصریح کرد: نباید ساحل و زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی موجود در سواحل انحصاری شود که گروهی بتوانند از این فضا‌ها و امکانات بهره بگیرند و بخش بزرگی از مردم نتوانند. باید ساحل را برای استفاده همگانی آماده کرد.

وحیدی، اظهار کرد: به شهرداران ابلاغ کردیم محوطه‌های ساحلی که در حوزه شهرداری‌هاست برای عموم مردم بهسازی شود. برای فضا‌هایی که در حوزه شهرداری‌ها نیست هم باید طوری برنامه‌ریزی کرد که طبق مقررات زیرساخت‌ها در اختیار عموم قرار بگیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق توانمندی ایران را برای جهانیان ثابت کرد
  • لزوم بازنگری در زمان اجرای مالیات بر عایدی سرمایه
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین
  • وزیر کشور: پلاژهای دولتی در سواحل باید مورد استفاده همه مردم قرار بگیرد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا