Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با شیوع ویروس کرونا در جهان و جانباختن میلیون‌ها انسان در جهان، همه برای مبارزه با این ویروس منحوس  دست به کار شده‌اند. 

در همین راستا، اورسولا پاپاندرا سرپرست فدراسیون جهانی وزنه برداری و رئیس فدراسیون وزنه برداری آمریکا با انتشار یک پست معناگرا در صفحه اجتماعی خود مردم جهان را به توسل به کلام خداوند و قرآن برای دفع این بلا توصیه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاپاندرا با قرار دادن متن آیه پنجم سوره شرح «اِنّ مَعَ العُسْرِ یسْراً» (هرگز یک سختى بر دو خوشى و یسر غلبه نخواهد کرد) مردم جهان را در این وضعیت بحرانی و شیوع ویروس کرونا به صبر کردن توصیه کرد و نوشت: بعضی روز‌ها سخت است. نگه داشتن آن با دستی همیشه راحت‌تر است. بعد از هر سختی یک روز خوب خواهد آمد.

(Some days are hard. It is always easier with a hand to hold)

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرآن کریم فدراسیون وزنه برداری توصیه قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۸۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مازندرانی سرپرست کمیته امور استان‌های فدراسیون تنیس روی میز

مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز در حکمی سید علی حسینی مقدم را به عنوان سرپرست کمیته امور استان‌های فدراسیون تنیس روی میز منصوب کرد. 

به همین مناسبت و در آئینی که با حضور فاطمی و حسن نتاج نمایندگان منتخب شهرستان بابل در مجلس، مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز، رضا حبیب نژاد رئیس هیات تنیس روی میز مازندران و عضو هیات رئیسه فدراسیون تنیس روی میز برگزار شد، حکم مسئولیت حسینی مقدم به وی اهدا شد.

حسینی مقدم پیش از این مسئولیت هایی، چون دبیری هیات استان مازندران و منطقه ۲ کشور، سرپرستی هیات استان مازندران، مسئول کمیته داوران و مسابقات استان مازندران، رئیس هیات شهرستان را در کارنامه کاری خود داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش
  • یک مازندرانی سرپرست کمیته امور استان‌های فدراسیون تنیس روی میز
  • سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند
  • رونمایی از جدیدترین انتصاب رئیس فدراسیون والیبال
  • این بیماری هنوز دنیا را تهدید می‌کند؟
  • لیست ۱۴ نفره تیم ملی وزنه‌برداری در المپیک و مسابقات جهانی
  • آبله یک تهید برای جهان؟
  • ضرورت حفظ محصولات راهبردی از آفات و بیماری‌ها
  • آیا آبله هنوز برای دنیا یک تهدید محسوب می‌شود؟
  • مهار بیماری سالک در دامغان/ آمار شیوع تک رقمی شد