Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@21:09:23 GMT

فعالیت ۱۱ سمن جوان قزوین در مقابله با کرونا

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۸۴۱۹

فعالیت ۱۱ سمن جوان قزوین در مقابله با کرونا

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: ۱۱ سمن جوان قزوین در مقابله با کرونا و تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده در سطح استان فعالیت می‌کنند.

به گزارش برنا از قزوین، علی لطفی افزود: در این سمن‌ها حدود ۲۳۰ نفر از جوانان در حوزه‌های مختلف تولید و توزیع ماسک و گان، گندزدایی و ضدعفونی خیابان‌ها و معابر، توزیع بسته‌های غذایی میان نیازمندان و برپایی ایستگاه‌های غربالگری و پایش کرونا فعالیت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تهیه و پخش کلیپ‌های پیشگیری از کرونا و پوشش دهی فضای مجازی، حضور در ایستگاه‌های پایش مبادی ورودی جهت کنترل تردد خودروها و تولید محتوای فرهنگی با نشاط و امید بخش با رویکرد در خانه بمانیم از دیگر اقدامات سمن‌های جوان استان بوده است.

لطفی گفت: سازمان‌های مردم نهاد استان با هدایت فرمانداری‌ها در نقاط حاشیه نشین و آسیب پذیر نیز وارد عمل شده و با تهیه و توزیع اقلام بهداشتی مانند ماسک، ژل و مواد ضدعفونی کننده برای ارتقای سطح آگاهی شهروندان در مقابله با این بیماری تلاش می‌کنند.

این مسئول، فعالیت سمن‌ها در فضای مجازی را بسیار مثبت ارزیابی کرد و افزود: این فضا امروزه از اهمیت بسیار زیادی برای مقابله با کرونا برخوردار است چون دستورالعمل‌ها و نکات فراوانی در این فضا مخابره می‌شود و سازمان‌های مردم نهاد استان قزوین می‌توانند با انتشار نکات آموزشی مفید، سطح آگاهی مردم را بالا ببرند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان با اشاره به اقدامات دیگر این اداره در مقابله با ویروس کرونا، گفت: ضد عفونی کلیه خیابان‌های استان با استفاده از خودروهای آفرود هیات اتومبیلرانی و موتورسواری، تولید روزانه ۲ هزار ماسک توسط بسیج ورزشکاران استان با همکاری سپاه، آموزش بازی‌های بومی محلی از طریق رسانه ملی به منظور تشویق به ماندن در خانه و تولید فیلم و کلیپ ورزش در خانه توسط هیات همگانی از جمله این اقدامات بوده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تولید ماسک ضدعفونی خیابان ها فعالیت سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۸۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی

دبیر فدراسیون ورزش دانش‌آموزی از فعالیت بیش از ۳۵ رشته ورزشی در این فدراسیون خبر داد و گفت: تیرماه تیم ملی بسکتبال و سایر رشته‌های فدراسیون ورزش دانش‌آموزی به مسابقات بین‌المللی اعزام خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مجمع انتخابات هیئت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر ظهر امروز با حضور مدیران کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان، نایب رئیس و دبیر فدراسیون دانش‌آموزی و اعضای مجمع برگزار و صادق عبدالهی با 27 رأی به‌عنوان رئیس هیئت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد.

دبیر فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در این مجمع اظهار داشت: پس از دوران کرونا نخستین اعزام تیم ملی والیبال دانش‌آموزی به مسابقات جهانی صربستان انجام شد.

حمید خلیلی در ادامه سخنانش با اشاره به اعزام تیم‌های فدراسیون ورزش دانش‌آموزی به مسابقات جهانی خاطرنشان کرد: در تیرماه تیم ملی بسکتبال و سایر رشته‌ها به مسابقات بین‌المللی اعزام خواهد شد.

وی اضافه کرد: بیش از 35 رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است و در رشته‌هایی که مسیر قهرمانی هموار است این فدراسیون فعالیت خود را آغاز کرده است.

خلیلی یادآور شد: برگزاری کلاس‌های توانمندسازی معلمان ورزش کشور و برگزاری لیگ‌های دانش‌آموزی از دیدگاه برنامه‌های آتی این فدراسیون در سال جاری خواهد بود.

تدوین طرح ملی آمایش سرزمینی

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر هم در این مجمع با اشاره اینکه طرح ملی آمایش سرزمینی به دستور رئیس جمهور و مشارکت وزارت ورزش و جوانان در حال تدوین است، گفت: با اجرای این طرح شاهد رشد و توسعه متوازن ورزش کشور و استان بوشهر خواهیم بود.

یاسر جمالی افزود: هیئت ورزش دانش‌آموزی اساس و پایه طرح است که اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر نگاه ویژه به این هیئت دارد.

احداث 54 زمین مینی فوتبال در مدارس استان

علی موحدی نیز از افزایش سرانه ورزش دانش‌آموزی در 2 سال اخیر خبر داد و افزود: با توجه احداث 54 زمین مینی فوتبال در مدارس استان و احداث مجموعه ورزشی دانش‌آموزی، انقلاب وسیعی در ورزش دانش‌آموزی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: استان بوشهر در ورزش دانش‌آموزی نیز موفقیت خوبی در رشته دو و میدانی، تنیس روی میز، هندبال و فوتبال و فوتسال کسب کرده و صاحب عناوین کشوری شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: کار زیربنایی در ورزش دانش‌آموزی آغاز شده و در این مسیر اداره کل ورزش و جوانان همیار و همراه اداره کل آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید
  • استدلال استاد قرائتی برای ورود جوانان به حوزه
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است
  • آزمون: بازیکنان جوان پشتوانه تیم ملی هستند
  • استفاده از ظرفیت هنر و موسیقی در پیشگیری از اعتیاد ضروری است
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • برنامه‌ریزی شهری برای مقابله با چاقی شهروندان
  • جشنواره شمیم ریحان در استان قم برگزار می‌شود
  • برگزاری تور ماه عسل وصال شیرین
  • برگزاری تور ماه عسل «وصال شیرین» استان قم در مشهد مقدس