Web Analytics Made Easy - Statcounter

از صبح امروز شایعاتی در خصوص استعفای رییس سازمان بورس در فضای مجازی منتشر شد، گرچه این شایعات به طور تلویحی تکذیب شد لیکن یک منبع موثق در گفت و گو با خبرنگار بورس تابناک از قطعی شدن استعفای شاپور محمدی خبر داده است.

به گزارش بورس تابناک، پس از تصمیم یکباره سازمان بورس برای کاهش دامنه نوسان به 2 درصد در اواخر اسفند ماه و سخنان رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر تعویق افتادن این تصمیم و در نهایت تصمیم وزیر اقتصاد برای جلوگیری از این تغییرات، شایعاتی مبنی بر استعفای رییس سازمان مطرح شد، شایعاتی که آن زمان تکذیب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیکن امروز این شایعه با قدرت بیشتری منتشر و حتی جایگزین شاپور محمدی نیز اعلام شده ، حسن قالیباف اصل، مدیر عامل سابق شرکت بورس اوراق بهادار تهران که حدود یک دهه مسئولیت این رکن مهم بازار سرمایه را در اختیار داشت.

در همین زمینه یک منبع موثق پذیرش استعفای شاپور محمدی را تایید کرد، ضمن آنکه آقای قالیباف نیز در تماسی که با ایشان صبح امروز برقرار شد، این موضوع را تکذیب نکرد.

حسن قالیباف اصل دومین مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران طی سالهای ۱۳۹۷تا۱۳۸۷ بود، وی همچنین عضو هیئت علمی گروه مدیریت دانشکده علوم اجتماعی و اقتصاد دانشگاه الزهرا بود که پس از کوچ از ساختمان حافظ بورس تهران در سمت رییس دانشکده ارتباطات و علوم اجتماعی و اقتصاد دانشگاه الزهرا مشغول شد.

وی تحصیلات خود را در سه مقطع کارشناسی مدیریت بازرگانی در دانشگاه تهران، ۱۳۷۱،کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، دانشگاه تهران، ۱۳۷۳ودکتری مدیریت مالی، دانشگاه تهران، ۱۳۸۱گذراند.

قالیباف در دوران مدیریت خود در شرکت بورس تهران محبوب بود و همواره از وی به عنوان مدیری مردم دار و با اخلاق یاد می شود.

از جمله سوابق وی در گذشته می توان به مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری امید،مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری ایرانیان،مدیر سرمایه‌گذاری شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی،کارشناس سرمایه‌گذاری شرکت سرمایه‌گذاری تدبیر،کارشناس اعتبارات خارجی بانک توسعه صادرات ایران،کارشناس صادرات شرکت سیمان فارس و خوزستان و عضو هیئت مدیره شرکت‌های تامین سرمایه امین، تراکتورسازی ایران و سرمایه‌گذاری سپه اشاره کرد.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس مناجات شعبانیه جهش تولید محمد باقر صدر حسن نوروزی روز جهانی بهداشت شاپور محمدی دامنه نوسان استعفا کروناویروس مناجات شعبانیه جهش تولید محمد باقر صدر حسن نوروزی روز جهانی بهداشت سرمایه گذاری شاپور محمدی عضو هیئت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۸۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به تعویق افتادن زمان آزمون استخدامی در استان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران گفت: به علت تداخل تاریخ برگزاری آزمون استخدامی طرح «شهید زین الدین» در استان تهران با مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، این آزمون ۱۱ خرداد برگزار می‌شود.

قدرت الله شفیقی افزود: با توجه به تعویق زمان برگزاری آزمون، علاقه‌مندان فرصت ویرایش و ثبت نام مجدد را برای شرکت در آزمون به نشانی سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی www.hrtc.ir خواهند داشت.

معاون استاندار تهران گفت: متقاضیان می‌توانند با مطالعه شرایط احراز، شغل و محل‌های تعیین شده در دفترچه آزمون، از بین ۹ دستگاه اجرایی استان تهران مانند سازمان مدیریت و برنامه ریزی، شرکت سهامی برق منطقه‌ای تهران، اداره کل دامپزشکی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اداره کل امور اقتصادی و دارایی، شغل مورد نظر را انتخاب کنند و در صورت کسب حدنصاب نمره آزمون، مصاحبه تخصصی و ارزیابی تکمیلی به استخدام دولت در آیند.

دیگر خبرها

  • قیمت خودروی تولید داخل به یک میلیارد تومان رسید!
  • به تعویق افتادن زمان آزمون استخدامی در استان تهران
  • گلایه رئیس سازمان بورس از سود بانکی ۳۰ درصدی؛ مردم به سمت سهام نمی‌آیند!
  • برنامه ریزی برای پذیرش شرکت‌های کرمانشاه در بازار سرمایه
  • خبر مهم عشقی درباره زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • ۲۰۰ شرکت در راه بازار سهام
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان
  • زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • جزئیات جدید از واریز سود سهام عدالت
  • تغییر در ترکیب هیئت پذیرش شرکت‌های استارت‌آپی/پذیرش دانش‌بنیان‌ها در حوزه های مختلف