Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن جهانشیر روز سه شنبه در نشست بررسی موانع تسهیلات ازدواج اظهار داشت: با توجه به مسایل جاری کشور تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی که زوج ها در سال جاری نام نویسی می کنند به احتمال فراوان با تاخیر چند ماهه، مردادماه از طریق بانک ها پرداخت خواهد شد.

وی بیان کرد: زوج‌ها نگران دریافت تسهیلات ازدواج نباشند و تمامی تمهیدات لازم در استان اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانشیر اضافه کرد: توقع داریم شبکه بانکی بتواند این مهم را در زمان موعد مقرر به انجام برساند تا زوج ها با دریافت وام خود بتوانند برنامه ریزی بهتری داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: همچنین اقساط وام ازدواج مربوط به اسفندماه سال گذشته تا اردیبهشت امسال نباید از سوی بانک ها دریافت شود و این تنفس از سوی بانک مرکزی نیز اعلام شده است.

وی اظهار داشت: اقساط این مدت باید به انتهای زمان بازپرداخت افزوده شود و چنانچه از حساب زوج ها برداشت شود، آنان می توانند با ورود به سامانه وزارت ورزش و جوانان و ثبت شماره پروند پیگیری لازم را داشته باشند.

جهانشیر افزود: دستگاه ورزش نیز پیگیری لازم را پیرامون پرونده های ثبت شده در سامانه وزارت ورزش خواهد داشت و برداشت از حساب برای اقساط در این ماه ها اصلاح می شود.

برچسب‌ها همدان وزارت ورزش و جوانان وام ازدواج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان وزارت ورزش و جوانان وام ازدواج همدان وزارت ورزش و جوانان وام ازدواج ورزش و جوانان زوج ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۸۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، طی حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان احمد نامنی به عنوان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از این آرش فرهادیان این مسوولیت را برعهده داشت که بعد از کنار گذاشتن محمد پولادگر از معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، فرهادیان نیز که با پولادگر به وزارت ورزش آمده بود، توسط وزیر ورزش کنار گذاشته شد.

کد خبر 6081211

دیگر خبرها

  • وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی دولت با کارمزد ۴ درصد | وام قرض الحسنه فوری با اقساط ۲ میلیون تومانی
  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • وام ازدواج؛ شیرینی یک قانون برای حمایت از نهاد خانواده
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت رفع شود / روند ازدواج جوانان تسهیل شود
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • خروج نقدینگی از بانک‌ها عامل پرداخت نشدن وام ازدواج است