Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به ایجاد بانک اطلاعاتی کرونایی‌ها در استان گفت: بانک اطلاعاتی افراد تست مثبت کرونا در استان ایجاد می‌شود تا نظارت‌های لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی آنها انجام شود. ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، علی مصطفوی عصر امروز در جلسه شورای اطلاع‌رسانی دولت که در محل استانداری آذربایجان‌غربی برگزار شد با اشاره به ایجاد بانک اطلاعاتی کرونایی‌ها در استان اظهار داشت: بانک اطلاعاتی افراد تست مثبت کرونا در استان ایجاد می‌شود تا نظارت‌های لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی آنها انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از هشتم اسفند ماه تا 20 فروردین ماه گفت: از 24 فروردین ماه وارد مرحله جدیدی از مبارزه با شیوع ویروس کرونا در جامعه خواهیم شد.

داستانی برای تسلّای داغدیدگان کرونایی کشورجزئیات جلسه فراکسیون امید مجلس درباره "کرونا"کرونا|بازداشت 216 الجزایری به اتهام نقض قرنطینه/افزایش آمار مبتلایان به 1423 نفرلبنان|آمادگی کامل حزب الله برای مقابله با کرونا و حفظ سلامت مردم در بعلبک - الهرمل

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی با تقدیر از مردم برای رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در روزهای گذشته، افزود: از 23 فروردین ماه به بعد تمام مشاغل به استثنای مشاغلی که لیست‌شان ارائه خواهد شد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به کار خود ادامه خواهند داد.

وی تاکید کرد: اصل در خانه ماندن را همچنان به عنوان شعار اصلی ستاد استانی کرونا باید رعایت و همچنان اطلاع رسانی شود تا مردم به این امر بیش از پیش توجه کنند. افراد بیمار و افرادی که بیماری‌های زمینه‌ای دارند نباید در محل کار خود  حضور داشته باشند.

معاون استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به برگشت ساعت کاری ادارات به حالت عادی اظهار داشت: از روز بیست و سوم فروردین‌ماه ساعت کاری ادارات به حالت عادی بازخواهد گشت و بر‌اساس تصمیم ستاد ملی و استانی کرونا، فعالیت ادارات از روز بیست و سوم فروردین ماه از ساعت 7:30 تا 13:30 با فعالیت دو سوم کارکنان و یک سوم آنها با صلاحدید مدیران دستگاه‌های اجرایی خواهد بود.

وی با اشاره به حضور معتادان متجاهر، کودکان خیابانی و کودکان کار که بدون رعایت موارد بهداشتی در سطح شهر، گفت: مقرر شده سازمان بهزیستی و شهرداری‌ها در این خصوص هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشند تا اقدامات لازم دراین خصوص انجام شود تا باعث آلودگی و انتقال ویروس کرونا نشوند.

انتهای پیام/7548/ ز

R7548/P/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی بانک اطلاعاتی فروردین ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۸۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا قطعی برق در پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اعلام کرد :روز چهارشنبه مورخ ۰۵/ ۰۲/ ۱۴۰۳ به علت تعمیرات، از ساعت ۱۴ تا ۱۶ جریان برق مسیر میدان معلم از نمایندگی سایپا تا میدان امام حسین (بلوار بسیج) و خیابان سربازان گمنام خیابان پاسداران و کوچه‌های فرعی به مدت دوساعت قطع خواهد شد.

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • پخت روزانه ۹ میلیون قرص نان در آذربایجان غربی
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه
  • ایجاد هنرستان در همسایگی صنایع آذربایجان غربی
  • ثبت سومین سازش پرونده قتل در آذربایجان غربی
  • فردا قطعی برق در پلدشت
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • تهیه بانک اطلاعاتی دارو در چهارمحال و بختیاری
  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند