Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلمانی گفت: همزمان با فرا رسیدن نیمه شعبان ویژه برنامه نسیم انتظار ازآستان مقدس امامزاده عبداله(علیه السلام) گرگان به صورت مستقیم از صدا و سیما ی مرکز گلستان پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از  روابط عمومی اوقاف استان گلستان، «اسفندیار سلمانی» گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا پخش زنده ویژه برنامه نسیم انتظار به مناسبت نیمه شعبان و ولادت با سعادت حضرت بقیه الله الاعظم (عج الله) در روزهای چهارشنبه ۲۰ فروردین و پنجشنبه ۲۱ فروردین در ساعت ۲۰ از سیمای مرکز گلستان پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول روابط عمومی اوقاف استان گلستان ادامه داد: این برنامه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی فرد مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان مولودی خوانی حاج مهدی مختاری در روز چهارشنبه۲۰ فروردین و حضور سردار ملک فرمانده سپاه نینوای استان گلستان مولودی خوانی ابوالفضل مرشدی در روز پنجشنبه ۲۱ فروردین ۹۹  و همچنین برنامه های متنوع فرهنگی دیگر بر روی آنتن زنده برگزار می شود.


سلمانی گفت: این مراسم با توجه به شیوع ویروس کرونا بدون حضور زائرین برگزار خواهد شد و از هم استانی ها خواهش می کنیم از مراجعه حضوری به بقاع متبرکه پرهیز کرده و برای پیشگیری از ویروس کرونا با توکل و توسل دل خود را با امامزادگان پیوند دهند.

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: سلمانی جشن های نیمه شعبان نیمه شعبان سازمان اوقاف وامور خیریه اوقاف استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۸۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ سیل خط راه‌آهن تهران - گرگان را زیر آب برد

بارش‌های سیل‌آسای ۲۴ ساعت گذشته سبب طغیان رودخانه‌های استان گلستان شد. سیلاب راه شهرهای کلاله - گنبدکاووس در شرق گلستان را برای ساعاتی مسدود کرد. طغیان رودخانه «قره‌سو» سبب قطع راه‌ ارتباطی برخی روستاهای غربی استان شد. به زیر آب رفتن بخشی از خط راه‌آهن گلستان مانع از رسیدن قطار مسافری تهران به مقصد «گرگان» شد.

دریافت 25 MB

تصویربردار: رامین بشرویه / تدوینگر: حمیدرضا برزگر

دیگر خبرها

  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • ترکمنستان مقصد۴۸ درصد صادرات گلستان/ خبری از یُد در ۱۰ کالای اول صادرات نیست!
  • سیل شدید گلستان؛ خط راه‌آهن تهران - گرگان زیر آب رفت
  • ویدیو/ سیل خط راه‌آهن تهران - گرگان را زیر آب برد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • ساخت و ساز غیرمجاز در زیارت گرگان پس از ۲۰ سال متوقف شد