Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@10:37:41 GMT

تامین ۱۷۰ میلیون لیتر سوخت بخش کشاورزی در گلستان

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۸۵۹۹

تامین ۱۷۰ میلیون لیتر سوخت بخش کشاورزی در گلستان

حق شناس گفت: با همکاری شرکت پخش و پالایش فرآورده های نفتی در استان ۱۷۰ میلیون لیتر سوخت مورد نیاز بخش کشاورزی تامین می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» شامگاه امروز (سه شنبه 19 فروردین) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: استان گلستان یکی از استان های پیشتاز در تولید محصولات کشاورزی در کشور است و در سال گذشته بیش از پنج میلیون تن محصولات کشاورزی در استان تولید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار گلستان ادامه داد:  امسال مقام معظم رهبری سال را به «جهش تولید» مزین کردند و در راستای رفع مشکلات بخش کشاورزی باید گام برداریم.

 

حق شناس به تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان تاکید کرد و ابراز داشت: در سطح استان گلستان بیش از 40 هزار دستگاه تیلر و تراکتور وجود دارد و باید در راستای تامین سوخت این ادوات کشاورزی برنامه ریزی شود.

 

وی افزود:  در سال 98 بالغ بر 140 میلیون لیتر تامین سوخت در بخش کشاورزی اتفاق افتاد و امسال پیش بینی می شود که میزان سوخت مصرفی در بخش کشاورزی به 170 میلیون لیتر برسد.

 

استاندار گلستان با بیان اینکه عمده سوخت مصرفی بخش کشاورزی گازوئیل است، ابراز داشت: شرکت پخش و پالایش فرآورده های نفتی در استان موظف است که به جهاد کشاورزی در زمینه تامین سوخت کمک کند و هر میزان کشاورزان سوخت نیاز دارند تامین کند.

 

وی در پایان همچنین در خصوص پلاک گذاری تراکتور های سطح استان توسط نیروی انتظامی تاکید کرد.

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: تامین سوخت محصولات کشاورزی حق شناس کشاورزی جهاد کشاورزی استاندار گلستان بخش کشاورزی میلیون لیتر تامین سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۸۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین مصرف شد

عابدانی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی از توزیع نزدیک به ۱۵ میلیون لیتر بنزین در دهه اول تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: در ۲۹ اسفند نزدیک به ۲ میلیون لیتر بنزین و یک میلیون و ۴۹۳ هزار و ۹۴۹ مترمکعب CNG در استان مصرف شده است.

 او با اعلان اینکه این رقم معادل با مصرف مدت مشابه پارسال در استان است، افزود: با مصرف این مقدار گاز CNG یک میلیون و ۴۹۳ هزار ۹۴۹ هزار لیتر در مصرف بنزین در استان صرفه جویی شد.

بیشتر بخوانید

افزایش مصرف فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی

عابدانی با عنوان اینکه امسال با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با ایام تعطیلات نوروزی  سفر‌ها  در استان کاهش چشمگیری داشته است،  بر نظارت جدی بر روند عرضه سوخت در جایگاه‌های استان و آماده‌ باش کامل منطقه تا پایان تعطیلات نوروزی و لزوم مدیریت بهینه مصرف سوخت از سوی هم استانی‌ها و مسافران تأکید کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی با اظهار اینکه  خراسان جنوبی به عنوان سومین استان پهناور ایران با مساحت ۱۵۰ هزار و ۸۰۰ کیلومتر مربع، دارای ۱۰۱ جایگاه عرضه‌ سوخت مایع و ٢۵ جایگاه CNG است، ادامه داد: در روز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، بیش از ۱۵۲ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شده که این عدد رکورد بی‌سابقه‌ای در مصرف بنزین کشور به‌ شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • عبور مصرف روزانه بنزین از ۱۲۵ میلیون لیتر
  • کشف سوخت قاچاق میلیاردی در قصرشیرین
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • مصرف بنزین دوباره اوج گرفت
  • حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین مصرف شد
  • مصرف ۶۰۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در سال گذشته
  • کشف بیش از ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف بیش از ۲۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در گیلانغرب
  • توزیع روزانه ۷۵۰ هزار لیتر بنزین در جایگاه های عرضه دماوند
  • ذخیره ۲۰ میلیون لیتر بنزین در گلستان، اجرای طرح نظارت بر سوخت رسانی مطلوب