Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@20:42:06 GMT

آغاز دوباره فعالیت طرح‌های عمرانی اسدآباد همدان

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۸۶۳۴

آغاز دوباره فعالیت طرح‌های عمرانی اسدآباد همدان

حمزه عبد کوند روز سه شنبه در ستاد مدیریت پیشگیری از کرونا اظهار داشت: طرح های عمرانی شهرستان با رعایت توصیه ها و پروتکل های بهداشتی بر اساس مصوبه جدید طرح فاصله گذاری اجتماعی فعال می شوند.

وی اضافه کرد: طبق مصوبه جدید اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تردد و حمل بار کامیون ها در بزرگراه ها و اتوبان ها به شرط اینکه وارد شهر نشوند مانعی ندارد و بر همین اساس تردد ماشین های سنگین و تریلر به معادن و کارخانه های شهرستان برای جابه جایی بار آزاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرماندار اسدآباد با بیان اینکه فعالیت واحدهای تولیدی نیز با رعایت امور بهداشتی منعی ندارد گفت: از شنبه هفته آینده واحدهای صنفی با اولویت کم خطرترین ها فعالیت خود را از سر می گیرند. 

عبدکوند خاطرنشان کرد: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی علاوه بر انسداد گلوگاه های ورودی و خروجی شهرستان، ۷۰ نقطه شهری توسط پلیس راهور و حمل و نقل جاده ای و شهرداری محدود و مسدود شده بود.

برچسب‌ها ویروس کرونا تولید داخلی اسدآباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تولید داخلی اسدآباد ویروس کرونا تولید داخلی اسدآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۸۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات عمرانی با «مَنقاش» در اصفهان

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اهتمام مدیریت شهری بر آن است که طرح و اجرای یکی از پروژه‌های اصفهان به‌گونه‌ای پیش برود که این میراث فرهنگی حفظ و مورد بهره‌برداری علمی و اجتماعی قرار گیرد، از این‌رو در حال حاضر به جای لودر و بولدوزر، مسیر کاری خود را با «منقاش» پیش می‌برد.

مصطفی نباتی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به‌واسطه کشف بقایایی از آثار تاریخی واجد ارزش طی یکی از عملیات‌های عمرانی، شهرداری مدتی است تمام اقدامات خود را متوقف و با همکاری باستان‌شناسان و نظارت میراث مشغول بررسی عمیق و دقیق ابعاد این ظرفیت تاریخی شده است.

وی افزود: گمانه‌زنی‌های اولیه عمر آثار را حداقل به دوران سلجوقی و حتی به دوران ساسانی نیز تخمین زده که برای اتقان کامل، مطالعات تکمیلی و مورد توافق گروه‌های مشاور و ناظر مورد نیاز است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: اهتمام مدیریت شهری بر آن است که طرح و اجرای پروژه در ادامه به گونه‌ای پیش برود که این میراث فرهنگی حفظ و مورد بهره‌برداری علمی و اجتماعی قرار گیرد، از این‌رو در حال حاضر به جای لودر و بولدوزر، مسیر کاری خود را با «منقاش» پیش می‌برد.

کد خبر 745609

دیگر خبرها

  • همکاری مردم و مسوولان سبب عادی شدن شرایط پس از سیل مخرب بلوچستان شد
  • کشف و ضبط سه دستگاه فلزیاب در کبودارهنگ و اسدآباد
  • کشف سه دستگاه فلزیاب در کبودراهنگ و اسدآباد
  • بارش پراکنده و رگباری در راه لرستان
  • برنامه مدون اقتصادی همدان منطبق با تحقق شعار سال تکلیف شد
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • عملیات عمرانی با «مَنقاش» در اصفهان
  • آغاز ۵۶ پروژه عمرانی در جاده‌های استان مرکزی