Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@17:11:34 GMT

مسیر آستارا به تالش بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۸۷۲۶

مسیر آستارا به تالش بازگشایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، رمضان دانش در جریان بازگشایی مسیر آستارا به تالش در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این مسیر ارتباطی مهم استان به دلیل شدت بارش باران و طغیان رودخانه محلی منطقه سیاه کت تالش به مدت ۴ ساعت مسدود شده بود.

وی افزود: به علت بارش شدید باران از شب گذشته و سرازیر شدن آب‌های سطحی از بالا دست به سمت رودخانه و همچنین طغیان رودخانه فصلی منطقه سیاه کت واقع در مرز بین شهر کرگانرود و بخش مرکزی تالش، مسیر آستارا به تالش مسدود شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانش ادامه داد: با حضور نیروهای راهداری، پلیس راه آستارا به تالش و همچنین نیروهای شهرداری شهر لیسار و بخش کرگانرود شهرستان تالش و با استفاده از بیل مکانیکی، لودر و کمپرسی بازگشایی شد و در حال حاضر تردد در این مسیر به کندی و با رعایت نکات ایمنی انجام می‌شود.

رئیس راهداری آستارا گفت: متأسفانه عدم گابیون بندی منابع طبیعی و سرازیر شدن آب بالا دست به پایین و با توجه به این موضوع، آب که از بالا دست به پایین سرازیر می‌شود، هر چه آوار، درخت و شن و ماسه را با خود به مسیر هدایت آب آورده و وارد پل‌های مسیر جاده آستارا به تالش در این منطقه می‌کند این مسیر مسدود شد.

دانش با اشاره به وجود سه پل در مسیر جاده‌ای واقع در منطقه سیاه کت تالش و در مسیر آستارا به تالش، ادامه داد: دو پل از این پل‌ها توسط اهالی محل مسدود شده بود و اجازه هدایت آب را نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه تنها پل باقیمانده ظرفیت و کشش کافی را ندارد و شن و ماسه و درخت دپو و مسیر آب را مانع شده است، تصریح کرد: مسئولان ذیربط منطقه تالش باید همکاری لازم را در رفع این مشکل انجام دهند.

کد خبر 4895057

منبع: مهر

کلیدواژه: آستارا تالش رمضان دانش راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی شهرکرد گرگان بیرجند طرح غربالگری بارش باران روز طبیعت ماسک طبی ضدعفونی مسیر آستارا به تالش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۸۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه

گردنه تته در مسیر ارتباطی شهرستان پاوه در استان کرمانشاه و شهرستان سروآباد در کردستان هر ساله به دلیل بارش سنگین برف حدود ۶ ماه از سال را مسدود می‌شود و بازگشایی آن توسط نیرو‌های راهداری از ۱۴ فروردین‌ماه آغاز می‌شود.

فرهاد شهبازی، معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه  اظهار داشت: بازگشایی این مسیر همه ساله در فصل بهار انجام می‌شود، زیرا به دلیل شرایط جوی موجود امکان برفروبی در فصل زمستان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در برخی از نقاط این گردنه در فصل زمستان به بیش از هشت متر می‌رسد، گفت: عملیات برفروبی این مسیر توسط نیرو‌های راهداری پاوه و شهرستان سروآباد به صورت همزمان انجام می‌شود.

شهبازی با اشاره به اینکه بیشترین مسافت این گردنه در شهرستان پاوه قرار دارد که عملیات برفروبی آن به اتمام رسیده است افزود: مسیر جاده تته در حدود ۲۱ کیلومتر طول دارد که ۱۷ کیلومتر در محدوده حوزه شهرستان پاوه و مابقی در شهرستان سروآباد قرار دارد و در دیگر ایام سال با مشرف بودن بر کشور همسایه مسافران زیادی را به سمت خود می‌کشاند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • عملیات بازگشایی گردنه تته در مسیر پاوه به سرو آباد
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • مسدود بودن سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه + تصویر
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد