Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعدادی از هیئت‌های مذهبی کرمان به‌مناسبت فرا‌رسیدن نیمه‌شعبان کاروان شادی راه‌اندازی کرده تا شادی و نشاط معنوی را به شهرک‌های مسکونی کرمان ببرند. ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، در آستانه فرارسیدن میلاد قطب عالم امکان حضرت مهدی صاحب‌الزمان(عج) تعدادی از هیئت‌های مذهبی کرمان اقدام به راه‌اندازی کاروان شادی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیئت‌های مذهبی کرمان در قالب کاروان شادی از بیت‌الزهرای حاج قاسم فعالیت خود را آغاز کردند و با حضور در شهرک‌های مسکونی کرمان با پخش سرود و مولودی‌خوانی فضای شادابی و نشاط معنوی در ایام مقدس شعبانیه ایجاد می‌کنند.

به گزارش تسنیم سفیران سلامت حاج قاسم نیز در قالب این کاروان شادی با حضور در آپارتمان‌ها سطوح راه‌پله مجتمع‌های مسکونی و معابر را گند‌‌زادیی می‌کنند تا در پیشگیری از شیوع کرونا ویروس موثر باشند.

جزئیات برنامه‌های نیمه شعبان در کرمان اعلام شد؛ راه‌اندازی کاروان شادی در استانکارگاه مکانیزه تولید ماسک در کرمان افتتاح شد + تصاویرخود‌نمایی دریاچه شهداد کرمان در دل کویر لوت از نگاه دوربینفرمانده سپاه کرمان: لوازم خانگی اهدائی سپاه نیمه شعبان در مناطق سیل‌زده کرمان توزیع می‌شودفضیلت و اعمال شب و روز نیمه شعبان

در حالی که مردم برای قطع زنجیره ویروس کرونا در خانه ماندند تماشای کاروان شادی هیئت‌های مذهبی کرمان از تراس منزل برای آن‌ها بسیار لذت‌بخش بود و استقبال بسیار خوبی از این کاروان شد.

به گزارش تسنیم پخش دعای فرج از بلندگوی خودروهای کاروان شادی لحظات بسیار معنوی ایجاد کرده و مردم با بالا‌بردن دستهای خود به سوی آسمان سلامتی و ظهور امام زمان(عج) را دعا کردند.

عکس از ثارالله انکوتی

انتهای پیام/511/ ز

R7860/P/S6,67/CT8 واژه های کاربردی مرتبط ماه شعبان ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماه شعبان ویروس کرونا استان کرمان ماه شعبان ویروس کرونا هیئت های مذهبی کرمان کاروان شادی نیمه شعبان راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۸۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان،  در  هفته بیست و هشتم این رقابت ها عصر یکشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز دقیقه ۲۴ بازی یک اشتباه  مدافع تیم شهر راز کافی بود تا توپ به میلاد غریبی مهاجم مس کرمان برسد و ضربه سنگین این بازیکن به تیر عمودی دروازه شهر راز بر خورد کرد و مدافع این تیم توپ را به کرنر فرستاد.

در ادامه نیمه نخست هم اتفاق خاصی رخ نداد و ۲تیم بدون گل به رختکن رفتند.
با شروع نیمه دوم تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود هم به گل رسید، دقیقه ۴۶ ضربه سنگین میلاد غربیی از پشت محوطه هجده قدم پس از بر خورد به مدافع تیم مس، توپ تغییر مسیر داد و تبدیل به گل نخست میزبان شد.

در ادامه نیمه دوم تیم مس برای جبران گل خورده حملاتی را روی دروازه شهر راز انجام داد تا اینکه به گل مساوی دست یافتند.

دقیقه ۶۲ خشایار زبرجد بازیکن تیم مس پس از جای گذاشتن مدافع تیم شهر راز با یک ضربه محکم توپ را درون دروازه میزبان جای داد تا بازی به مساوی کشیده شود.

در ادامه نیمه دوم هم هر ۲ تیم فرصت هایی برای گلزنی داشتند که ازدست رفت و در نهایت هم این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یافت.

مس کرمان با ۳۹ امتیاز در رده هشتم قرار دارد و تیم شهر راز هم با ۳۴ امتیاز سیزدهم است.

در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال جام آزادگان ۱۸ تیم حضور دارند که پس از ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول رده بندی جواز شرکت در رقابت های لیگ برتر دوره بیست و چهارم را به دست خواهند آورد و سه تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته دوم می شوند.

 در جدول رده بندی تیم های شاهین بندرعامری بوشهر، داماش گیلان و خوشه طلایی مشهد در خطر سقوط به دسته دوم قرار دارند.

 

دیگر خبرها

  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • شادی کشاورزان مازندرانی از بارش رحمت الهی
  • راه‌اندازی واحد احیاء فولاد بافت کرمان با نانوکاتالیست‌های پیشرفته ایرانی  
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • بازگشایی سالن هیئت تیراندازی در کرمان
  • اتفاق مشکوک ال‌کلاسیکو؛ شاهکار داوری یا دزدیده شدن گل بارسلونا؟
  • اسرائیل در حال ارتکاب «نسل کشی» در اردوگاه نور شمس در کرانه باختری اشغالی است