Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@19:57:13 GMT

ستاره والنسیا زیر نظر یونایتد، لیورپول و دورتموند

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۸۷۷۱

ستاره والنسیا زیر نظر یونایتد، لیورپول و دورتموند

به نظر می رسد که سه باشگاه منچستر یونایتد لیورپول و دورتموند به دنبال جذب ستاره والنسیا یعنی فران تورس باشند.

به گزارش "ورزش سه"، هافبک ۲۰ ساله والنسیا در این فصل لالیگا ۲۵ بازی برای این تیم انجام داده و موفق به ثبت آمار چهارگل و ۴ پاس گل داده است. فران تورس تا سال ۲۰۲۱ با باشگاه اسپانیایی قرارداد دارد اما به نظر می رسد که او هیچ قصدی برای تمدید قرارداد با والنسیا نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فران تورس بند آزاد سازی ۱۰۰ میلیون یورویی دارد اما با توجه به نزدیک شدن پایان قرارداد این ستاره اسپانیایی ممکن است که باشگاه والنسیا مجبور شود او را با قیمت پایین تری به فروش برساند.

 

 

 

 

پیش از این گفته شد که باشگاه یوونتوس قصد دارد برای جذب هافبک والنسیا دو بازیکن خود یعنی داگلاس کاستا و فدریکو برناردسکی را به فروش برساند. با این حال بیانکونری تنها مشتری تورس نیست. بر اساس ادعای گل باشگاه های منچستریونایتد لیورپول و دورتموند نیز شرایط جذب این هافبک ۲۰ ساله را دنبال می کنند. این در حالی است که به نظر می رسد تیم هایی نظیر بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید نیز شرایط جذب تورس را از والنسیا جویا شده اند.

بروسیا دورتموند منچستر یونایتد لیورپول والنسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بروسیا دورتموند منچستر یونایتد لیورپول والنسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۸۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت

لیورپول ممکن است با سرمربی هلندی و موفق فاینورد قرارداد امضا کند

طرفداری | احتمال معرفی شدن آرنه اسلوت به عنوان جانشین یورگن کلوپ در لیورپول قوت گرفته است. 

به گزارش فابریتزیو رومانو، مذاکرات اولیه لیورپول با آرنه اسلوت بسیار مثبت بوده و به زودی شاهد دور بعدی مذاکرات بین طرفین خواهیم بود. اسلوت از نشستن روی نیمکت لیورپول استقبال می کند اما باشگاه انگلیسی برای استخدام او باید با فاینورد نیز به توافق برسد. باشگاه هلندی یک سال پیش در مذاکرات با تاتنهام برای صادرکردن مجوز جدایی اسلوت رقمی را درخواست کرد و مطمئنا از لیورپول نیز خواسته مشابهی خواهد داشت. رومانو می گوید در قرارداد این مربی 45 ساله با فاینورد بند فسخی وجود ندارد. 

آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • مذاکرات مثبت لیورپول با فاینورد برای جانشینی اشلوت با کلوپ
  • مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت
  • ستاره یونایتد: عذرخواهی چرا، جواب کاونتری را دادم!‏
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • هشدار به ستاره جنجالی یونایتد: مراقب رفتارت باش!
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد