Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام فاطمیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: با توجه به ایام شعبانیه هیات مذهبی با کمک خیرین اقدام به تهیه و توزیع ۵۰۰ بسته غذایی به ارزش یک میلیارد ۱۰۰میلیون ریال کرده است که در بین نیازمندان حاشیه شهر و روستا‌های اطراف توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او درباره اقدامات صورت گرفته در ایام کرونایی، ادامه داد: از ابتدای شروع شیوع کرونا ۳۰ نفر از طلاب حوزه علمیه با ۳دستگاه خودرو و تراکتور اقدام به ضدعفونی معابر شهری کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه گفت: جوانان هیأت مذهبی این شهرستان ۵ هزار پک بهداشتی شامل ماسک مواد شوینده و ضدعفونی کننده دست و سطوح را به ارزش تقریبی ۷۵۰ میلیون ریال تهیه و در حاشیه شهر و روستا‌های اطراف توزیع کردند و این فرایند همچنان ادامه دارد.

حجت‌الاسلام فاطمیان در ارتباط با جشن‌های نیمه شعبان، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در سال جاری به صورت حضوری، با هماهنگی‌های صورت گرفته با نیروی انتظامی و فرمانداری ۱۰ خودرو در شب میلاد امام زمان(ع) در نقاط مختلف شهر اقدام به پخش سرود و مولودی می‌کنند.   او تصریح کرد: فردا ساعت ۲۰ در مساجد و فضای مجازی دعای عظم البلا، دعای عهد و مولودی به صورت همزمان پخش خواهد شد، همچنین جوانان هیئت اباعبدالله الحسین(ع) اقدام به نصب پارچه و بنر در سطح شهر خواهند کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه گفت: گروهی ۱۰ نفره از طلاب جهادی به صورت داوطلبانه مراحل کفن و دفن اموات کرونایی را انجام می‌دهند.

انتهای پیام//ا.غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی هیات مذهبی ویروس کرونا ائمه اطهار تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۸۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛با توجه به واگذاری اقدامات بهداشتی درمانی و دارویی به بخش‌های خصوصی دامپزشکی برابر اصل ۴۴ قانون اساسی، تمامی مراکز فوق تحت نظارت و بازرسی کارشناسان شبکه در حال فعالیت هستند.

 رئیس شبکه دامپزشکی تربت حیدریه، گفت: تعداد ۳۰ مرکز اشتغال به امور درمانی، داروخانه، خرده فروشی واکسن، مایه کوبی، درمانگاه، آزمایشگاه و بیمارستان دامپزشکی در شهرستان با دریافت مجوز، به دامداران و مرغداران شهرستان خدمت رسانی می‌ کنند.

دکتر سید ابوالحسن سیدین، افزود: فعالیت مراکز فوق به صورت مستمر توسط کارشناسان واحد‌های دارو و درمان، مبارزه و بررسی‌ها ارزیابی، نظارت و بازرسی می‌شوند و بخش‌های غیر دولتی دامپزشکی شهرستان، به صورت تمام وقت و در چارچوب تعهدات و وظایف قانونی ابلاغی برابر پروانه دریافتی خود در حال انجام فعالیت بهداشتی هستند.

دیگر خبرها

  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان
  • افزایش موارد حیوان‌ گزیدگی در تربت حیدریه
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه
  • هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است