Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین شامگاه سه شنبه در جریان بازدید از چند واحد تولیدی در دست ساخت در شهرک صنعتی کاسپین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سرمایه گذارانی که در سال گذشته برای ایجاد واحدهای تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان زمین دریافت کردند، با سرمایه گذاری خود موجب اشتغالزایی مستقیم چهار هزار نفر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا خانپور با اشاره به جذب بیش از ۱۰۰ سرمایه گذار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین، یادآور شد: سال گذشته ۱۰۳ سرمایه گذار برای ساخت واحدهای تولیدی با شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین قرارداد منعقد کرده و زمین دارای زیرساخت دریافت کردند.

این مسوول با بیان اینکه به این سرمایه گذاران ۲۴۱ هکتار زمین در شهرک های صنعتی استان قزوین واگذار شد،افزود: در مجموع ۲ سال گذشته، ۴۰۰ هکتار زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی قزوین به سرمایه گذاران واگذار شده است.

وی از قزوین به عنوان استان های برتر در جذب سرمایه گذاران در شهرک ها و نواحی صنعتی نام برد و گفت: مشوق های مالیاتی چند ساله، قیمت ارزان زمین، ارایه امکانات زیربنایی مورد نیاز از جمله تسهیلات و مزایای سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی به شمار می رود که زیرساخت ها و زمین آن از سوی دولت و با هدف تسهیل در سرمایه گذاری و تقویت صنعت تامین شده است.

خانپور گفت: در سال جهش تولید تلاش های خود را برای خدمت گذاری به صاحبان صنعت و تحقق شعار سال باید چند برابر کنیم.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان قزوین زمین سرمایه سرمایه گذاران سرمایه گذاری بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهرک ها و نواحی صنعتی شهرک های صنعتی استان قزوین صنعتی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۸۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد

به گزارش جام جم آنلاین تهران،مظفری دادستان فیروزکوه در این  خصوص گفت : این واحد تولیدی متعهد شد تا ظرف مدت ۶ ماه تصفیه خانه در حال ساخت خود را به بهره برداری برساند و تا قبل از آن هم نسبت به رفع بوی نامطبوع تا کمتر از یکماه آینده اقدام کند. 

رئیس دادگستری فیروزکوه نیز در ادامه بیان داشت: ما تلاش داریم تا کارخانه به فعالیت خود ادامه دهد اما این موضوع نباید موجب تضییع حقوق عامه شود. 

درزی افزود : باید فرآیند تولید کارخانه به گونه ای برنامه ریزی شود تا علاوه بر حفظ راندمان تولید ، از انتشار بوی نامطبوع و نارضایتی مردم هم جلوگیری شود.  

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری عظیم برای انتقال آب به شهرک‌های صنعتی
  • واحد‌های تولیدی قم به نیروی کار نیاز دارند
  • افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی در سمنان
  • فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد
  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • معاون رئیس‌جمهور پست ۶۳ کیلوولت دامغان را بهره‌برداری کرد
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • ساخت پنج شهرک انرژی خورشیدی
  • ایجاد شغل برای ۱۳۶ نفر با بهره برداری از واحد تولیدی نخ ابریشم