Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@22:24:29 GMT

رسانه‌های معاند در مورد کرونا دروغ پراکنی می کنند

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۸۹۲۷

رسانه‌های معاند در مورد کرونا دروغ پراکنی می کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، منوچهر حبیبی در نشست کمیته اطلاع رسانی استان قزوین که روز سه شنبه در استانداری برگزار شد اظهار داشت: رسانه‌های ضد انقلاب ابتدا گفتند ایران در قبال مدیریت ویروس کرونا ناتوان است، اما اکنون دنبال پیاده کردن تجارب جمهوری اسلامی در مورد این بیماری هستند که این موارد نیازمند اطلاع رسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اخبار و شایعات این رسانه‌ها در مورد تعداد فوت شدگان در زندان‌های ایران اشاره کرد و گفت: رسانه‌های خارجی در حالی روی زندان‌های ایران تمرکز کرده‌اند که چندی پیش مدیرکل زندان‌ها اعلام کرد هیچ فوتی در این رابطه نداشته‌ایم.

حبیبی تصریح کرد: تمام لاییک‌ها، لیبرال‌ها و کمونیست‌ها با شروع ویروس کرونا ابتدا دین و مذهب را منکر شدند، اما اکنون به این نتیجه رسیده‌اند که در مقابل این بیماری به غیر از دعا و استمداد کمک از خداوند نمی‌توان کاری کرد.

وی با بیان اینکه کرونا باعث اتحاد، انسجام، همدلی و هماهنگی بین مردم و نیروهای لشگری و کشوری شده است، اظهار داشت: تاب آوری نظام سلامت کشور با هدف تبیین توان درمانی ایران در مقابله با ویروس کرونا از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید از سوی رسانه‌ها مطرح و تشریح شود.

حبیبی با اشاره به تاب آوری اقتصادی و اجتماعی مردم گفت: مردم ۲ ماه در خانه ماندند و اکنون لازم است رسانه و ارتباطات برای فرهنگ جدید اجتماعی و همچنین تحلیل شرایط فعلی دست به کار شده و اجازه ندهند آسیب‌های اجتماعی درون خانواده‌ها شکل بگیرد.

وی اظهار داشت: موقعیت استان قزوین در کشور مستعد انتشار فراوان ویروس کرونا بود که با مدیریت بسیار خوب مدیران این وضعیت کنترل شد، اما این وضعیت هنوز در کشور و منطقه شکننده و موقت است و باید برای ماندگاری آن تلاش کنیم.

این مسئول در مورد مشکلات اقتصادی پیش آمده برای برخی مشاغل در ایام کرونا نیز اظهار داشت: یک میلیارد یورو از صندوق توسعه ملی برای جبران خسارات و زیان اقتصادی مشاغل در نظر گرفته شده که لازم است جزئیات آن به مردم اطلاع رسانی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در ادامه به اقدامات انجام شده در استان در مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: تعطیلی ۳۵ هزار واحد صنفی از جمله اقدامات انجام شده برای مقابله با کرونا در استان بوده است.

حبیبی در خصوص مشکلات اقتصادی و کسب و کار نشریات استان قزوین نیز اظهار داشت: خانه مطبوعات، روابط عمومی استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لازم است که مباحث مربوط به این موضوع را جمع آوری کنند تا نسبت به آن تصمیم مناسبی اتخاذ شود.

وی تاکید کرد: بسته‌های حمایتی و بهداشتی باید بین رسانه‌های فعال استان قزوین توزیع شود اما از هشت رسانه‌ای که در استان به صورت شبانه روزی در کنار تیم مدیریت استان حضور داشتند باید به صورت بهتر و مناسب‌تری تقدیر کرد.

حبیبی افزود: پرداختن مکرر به آمار و ارقام مبتلا به کرونا هیچ سودی برای جامعه ندارد و فقط اتفاقات ناگوار در مورد فوت افراد را عادی جلوه می‌دهد لذا به اندازه کافی در مورد این ویروس به نحوه مراقبت از خود در فضای مجازی و اخبار اطلاع رسانی شده و لازم است که از این به بعد روش آمار دادن تغییر کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین بیان کرد: رسانه‌ها باید به تشریح ایثارگری کادر پزشکی و درمان بپردازند چرا که انصافاً این قشر در طول شیوع ویروس کرونا عاشقانه به استقبال خطر رفتند و ثابت کردند برای جان مردم و نظام حاضرند از خودگذشتگی کنند.

حبیبی یادآور شد: هنوز خیلی از مردم خبر ندارند کادر درمان و پزشکی بعد از خروج از مراکز درمانی ۲ هفته در یک مکان قرنطینه می‌شوند سپس به دیدار خانواده می‌روند.

کد خبر 4895075

منبع: مهر

کلیدواژه: منوچهر حبیبی استانداری قزوین شورای اطلاع رسانی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام شهرکرد فاصله گذاری اجتماعی گرگان طرح غربالگری بیرجند بارش باران روز طبیعت ماسک طبی ضدعفونی استان قزوین اطلاع رسانی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۸۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: ادعای اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت سیزدهم دروغ است

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در پیام‌رسان ایکس (توئیتر سابق) نوشت: ادعای اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت سیزدهم همان قدر خنده‌دار است که نماینده رژیم صهیونیستی با نشان دادن عکس موشک‌ها بر فراز مسجدالاقصی ادعا کرده ایران می‌خواسته مسجدالاقصی را مورد حمله قرار دهد.

وی افزود: کسانی که از توقف اجرای سند ۲۰۳۰ توسط این دولت ناراحتند حق دارند که عصبانی باشند. اما افراد متدین چرا باید فریب طراحی دشمن را بخورند، دروغ‌های او را باور کنند و قرآن بر نیزه معاویه را بیشتر از قرآن ناطق باور کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضدانقلاب+ عکس
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • دروغ هایی که درباره ماجرای ریزپرنده ها گفته شد | اسرائیل پاسخ عملیات وعده صادق را داد؟
  • بن‌گویر: سال‌ها دربارهٔ ارتش اسرائیل به ما دروغ می‌گفتند
  • خزعلی: ادعای اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت سیزدهم دروغ است
  • مدیریت‌ شهری از ظرفیت رسانه برای معرفی «پنجاه‌بدر» استفاده کند
  • ادعای اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت سیزدهم دروغ است
  • تعهد محضری از ورزشکاران برای مصاحبه نکردن با رسانه‌های خارجی؟