Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@07:45:40 GMT

بهتری: انتخابی تیم ملی کیک بوکسینگ برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۸۹۳۱

بهتری: انتخابی تیم ملی کیک بوکسینگ برگزار می‌شود

رئیس فدراسیون انجمنهای ورزشهای رزمی گفت: با برگزاری انتخابی تیم ملی کیک بوکسینگ تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از فدراسیون انجمن‌های ورزشهای رزمی، یوسف بهتری رئیس فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی پیرامون وضعیت رشته های تحت پوشش فدراسیون اظهار داشت: این فدراسیون تعداد زیادی رشته رزمی را در قالب انجمن و کمیته و گروه تحت پوشش دارد لذا لازم است تا نسبت به عملکرد روسای رشته ها در حوزه های مختلف همگانی، قهرمانی، فرهنگی و غیره حساس باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا در سال جدید با ایجاد ساز و کار مناسبی در صدد هستیم تا نسبت به بررسی عملکرد رشته ها اقدام نماییم.

وی افزود: این اقدام به جهت ارتقا سطح عملکرد و در نهایت پیشرفت هر چه بیشتر رشته های تحت پوشش فدراسیون انجام خواهد شد.

بهتری در ارتباط با وضعیت کیک بوکسینگ در این فدراسیون گفت: جای خالی تشکیل تیم ملی کیک بوکسینگ در این فدراسیون احساس می‌شود و ما باید در این رابطه اقدام نماییم. برای تحقق این امر در زمان مناسب و پس از شرایط فعلی کشور، رقابتهای انتخابی تیم ملی کیک بوکسینگ با حضور نفرات منتخب رشته های کیک بوکسینگ تحت پوشش فدراسیون برگزار خواهد شد.

وی همچنین در رابطه با جامعه آماری و توسعه همگانی فدراسیون گفت: برنامه های مختلفی برای نیل به اهداف همگانی نیز داریم و البته جهت دستیابی به این اهداف و دریافت صحیح از جامعه مخاطب خود بایستی هیات ها و رشته های تحت پوشش فدراسیون نسبت به اخذ کارت بیمه ورزشی ورزشکاران و کارت عضویت فدراسیون با دقت و جدیت کامل اقدام نمایند. 

رئیس فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی با اشاره به برنامه های دیگری که در دست اقدام است، تاکید کرد: برنامه های زیادی را در دست اقدام داریم که انشاءالله در آینده نزدیک اعلام خواهیم کرد اما در حال حاضر و با توجه به شرایط وجود ویروس کرونا در کشور از یکسو و استقبال خوب جامعه مخاطب ما در طرح چالش ورزش در خانه بر آن شدیم تا برنامه آموزش های مجازی با رعایت اصول آموزشی و حساسیت های لازم  جهت یادگیری مناسب را در دستور کار قرار دهیم که به زودی چگونگی و اجرای آن به اطلاع ذینفعان در کشور خواهد رسید.
انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم ملی ورزش فدراسیون کیک بوکسینگ تیم ملی کیک بوکسینگ تحت پوشش فدراسیون ورزشهای رزمی فدراسیون انجمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۸۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حججی: با حضور ورزشکاران قوی، فدراسیون هم تقویت می‌شود

رئیس فدراسیون ترای اتلون گفت: هیئت قوی می‌تواند ورزشکار را جذب کند و با حضور ورزشکاران قوی، فدراسیون هم تقویت خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدکاظم حججی، رئیس جدید فدراسیون ترای اتلون در حاشیه مجمع انتخاباتی این فدراسیون اظهار داشت: برای 4 سال آینده، نیازمند کمک همه هیئت‌ها هستیم و تک بعدی نمی‌توان کار کرد. من رای اعضا را گرفتم ولی خادم آنها و ورزش هستم.

رئیس جدید فدراسیون ترای اتلون ادامه داد: برنامه‌های ما ورزشکار و هیئت محور خواهد بود و می‌خواهیم استان‌ها را تقویت کنیم. در این راه به کمک ادارات کل نیاز داریم. هیئت قوی می‌تواند ورزشکار را جذب کند و با حضور ورزشکاران قوی، فدراسیون هم تقویت خواهد شد. در آینده نه چندان دور نیز مدال‌های آسیایی و جهانی، پیش روی ما خواهد بود.

محمدکاظم حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد

حججی گفت: شهید محسن حججی، پسر عموی من است که توفیق شهادت داشت. امیدوارم طوری کار کنیم که در مقابل این شهیدان، سربلند باشیم. از نظر سوابق ورزشی نیز باید بگویم که نخستین مدال ورزشی خود را در سال 1370 در رشته دوچرخه‌سواری کسب کردم. از سال 1383 که فدراسیون سه‌گانه معرفی شد، وارد ترای اتلون شدم و در کنار آن در دوچرخه‌سواری هم بودم. در سال‌های 2009 و 2010 مدارم مربیگری بین‌المللی گرفتم. در کارنامه من 18 مسابقه بین‌المللی در سه‌گانه ثبت شده است. 

محمدکاظم حججی تصریح کرد: برنامه‌ای 4 ساله تدوین کرده‌ایم و تلاش ما این است که برای بازی‌های آسیایی 2026 ورزشکاران خوبی را کشف و پرورش دهیم تا سهمیه المپیک 2028 را نیز به دست آوریم.

او در مورد فعالیت بانوان در رشته سه‌گانه افزود: بانوان تاکنون در مسابقات داخلی و خارجی در رشته‌های دوچرخه‌سواری-دوومیدانی شرکت می‌کردند. راهکاری پیش‌بینی‌ کرده‌ایم برای رشته سه‌گانه بانوان تا با لباس مورد تایید فدراسیون جهانی در مسابقات از جمله بازی‌های کشورهای اسلامی شرکت کنند. ما تلاش داریم تا بازی‌های کشورهای اسلامی (سال آینده) در جزیره کیش برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاص ۷۰ درصد درآمد‌ فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به هیأت‌های استانی
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • آغاز به کار مسابقات دارت انتخابی تیم ملی در سنندج
  • کیک بوکسینگ در بام سبز
  • حججی: با حضور ورزشکاران قوی، فدراسیون هم تقویت می‌شود
  • پیکار سه بانوی رزمی کار قمی در مسابقات آسیایی پایوهوت
  • برادران عالمیان دو پینگ پنگ باز اعزامی به انتخابی المپیک
  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ نوروزیان ششم شد
  • اعزام تیم تیراندازی اهداف پروازی به مسابقات انتخابی المپیک
  • سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت