Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@23:11:20 GMT

کاوه، کاندیدای بهترین بازیکن قرضی بلژیک

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۹۰۴۸

کاوه، کاندیدای بهترین بازیکن قرضی بلژیک

نام ستاره ایرانی کلوب بروژ در بین برترین بازیکنان قرضی ژوپیر لیگ بلژیک قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، کاوه رضایی فصل ۲۰-۲۰۱۹ را با کلوب بروژ شروع کرد و امیدوار به درخشش در این تیم بود، اما بعد از گذشت چهار هفته و نیمکت‌نشینی در سه مسابقه و غیبت در یک دیدار ژوپیر لیگ بلژیک، تصمیم گرفت به‌عنوان بازیکن قرضی به شارلروا، تیم سابق‌اش برود تا با شرایط بهتری مجددا به بروژ برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مهاجم ایرانی بعد از بازگشت به شارلروا، نمایش فوق‌العاده‌ای ارائه کرد و از همان ابتدا با گل‌های تماشایی و تاثیرگذاری‌اش در نتیجه‌گیری تیمش، موجب شد تا جایگاه ثابتی در ترکیب پیدا کند و آمار گل‌های خود را بهبود بخشد.

 

رضایی تا پایان هفته بیست و نهم ژوپیر لیگ بلژیک و قبل از توقف مسابقات بخاطر شیوع ویروس کرونا، در ۲۲ بازی برای شارلروا به میدان رفت که در این مدت ۱۸ بار در ترکیب حضور داشت و در ۴ مسابقه نیز به‌عنوان بازیکن تعویضی به ترکیب اضافه شد.

 

 

کاوه رضایی در مجموع بازی‌هایی که در این فصل برای شارلروا انجام داده، موفق به زدن ۱۲ گل شده تا با این تعداد، در رده سوم جدول برترین گلزنان ژوپیر لیگ بلژیک قرار داشته باشد و علاوه بر آن با ۴ پاس گل، یکی از بهترین پاسورهای تیمش به حساب بیاید.

 

عملکرد درخشان کاوه رضایی در شارلروا که موجب شده مثل فصل قبل دوباره مورد توجه هواداران و رسانه‌های بلژیکی قرار بگیرد، او را در بین برترین نامزدهای بازیکن قرضی سال نیز قرار داده است.

 

سایت UNIBET بلژیک پنج کاندیدای برترین بازیکن قرضی ژوپیر لیگ را معرفی کرده که در این بین نام کاوه رضایی، ستاره ایرانی شارلروا نیز به چشم می‌خورد و با توجه به عملکردش، انتظار می‌رود به‌عنوان برترین بازیکن قرضی نیز انتخاب شود.

کاوه رضایی شارلروا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کاوه رضایی شارلروا ژوپیر لیگ بلژیک بازیکن قرضی کاوه رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۹۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه

محمد محبی، مهاجم روستوف نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن سال لیگ برتر فوتبال روسیه در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد محبی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال روستوف از سوی سازمان لیگ برتر روسیه به عنوان یکی از 100 نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن سال این مسابقات معرفی شد.

شکست سنگین روستوف در شب نیمکت‌نشینی محبی

ماه آینده در نظرسنجی از خبرنگاران ورزشی، 30 بازیکن برتر به مرحله دوم انتخاب بازیکن سال لیگ برتر روسیه راه می‌یابند. بهترین بازیکنان ماه مسابقات نیز به صورت خودکار در این مرحله حضور خواهند داشت که محمد محبی یکی از آنها است.

محبی پیش از این به عنوان بهترین بازیکن ماه مارس لیگ برتر فوتبال روسیه انتخاب شده بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ میرزازاده و کیانی بهترین ورزشکاران از نگاه مردم
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند/آقای ورزش ایران؛ امین میرزازاده
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • بازیکن رئال که ژابی برای لورکوزن می‌خواهد
  • کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان
  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه