Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-28@18:33:17 GMT

الکترونیکی شدن شهرداری منطقه یک مشهد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۹۱۲۲

الکترونیکی شدن شهرداری منطقه یک مشهد

شهرداری منطقه یک مشهد امروز در مراسمی الکترونیکی شد.

به گزارش قدس آنلاین، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری مشهد در این مراسم گفت: در ادامه فرایند الکترونیکی کردن پاسخگویی در شهرداری مشهد، برنامه‌ریزی برای الکترونیکی کردن شهرداری منطقه یک این شهر انجام و اقدامات لازم در این راستا صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
شهریار آل شیخ افزود: منطقه یک مشهد از نظر فرایندهای شهرسازی و بهره‌وری در مجموعه کارکنان و درآمد یکی از بهترین مناطق این کلانشهر است لذا با توجه به کنترل خوب فرایندها در این منطقه، اقدامات در راستای الکترونیکی شدن آن سال گذشته آغاز شد. وی گفت: به دنبال این هستیم تا پایان سال جاری تمامی مناطق شهرداری مشهد را الکترونیکی کنیم. شهردار منطقه یک مشهد نیز در این مراسم گفت: آموزشهای لازم به کارکنان و اطلاع رسانی در خصوص الکترونیکی شدن فرایندها و آموزش چگونگی استفاده از این سیستم و روند اجرایی آن نیز به شهروندان ارائه شد. جواد اصغری افزود: در حال حاضر پاسخگویی به صورت دیجیتالی و الکترونیکی به شهروندان آغاز شده و امیدواریم با الکترونیکی شدن شهرداری‌های مناطق، شاهد کمترین مراجعه به شهرداری‌های مناطق و ستاد جهت انجام کار از سوی ارباب رجوع باشیم. کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد دارای ۱۳منطقه شهری است که پارسال مناطق ۱۲وهشت شهرداری نیز الکترونیکی شد. منبع: صداوسیما

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مشهد شهرداری الکترونیکی الکترونیکی شدن الکترونیکی شد منطقه یک مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۹۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب یک بنا در دزفول برای حفظ جان شهروندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حمیدرضا خادم با اشاره به اینکه مرمت ساباط‌ها و محل‌های گذر تاریخی دزفول به عهده شهرداری است گفت: ساباط میرزکیان ثبت ملی نیست و سال ۸۴ توسط سازمان عمرانی شهرداری دزفول مرمت شده است.

خادم با اشاره به اینکه این ساباط قسمتی از یک ملک شخصی بوده است افزود: شوادان این ملک به علت اشتباه مالک آن پر و موجب ایجاد رطوبت و فرونشست در کل بنا شده است.

وی افزود: این ملک خالی از سکنه بود و اقدامی از سوی مالک برای مرمت آن انجام نشد که در نهایت به دلیل ثبت ملی نبودن و اجازه نداشتن میراث فرهنگی برای ترمیم آن ، علی رغم درخواست این اداره از مالک برای انجام مرمت، پس از بارندگی شدید اخیر قسمت‌های داخلی این ملک دچار ریزش شدند.

رییس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری دزفول گفت : پس از ریزش قسمتی از سقف، با پیگیری اداره میراث فرهنگی دزفول در نشست با شهرداری و دادستانی مشخص شد راهی برای نگهداری این ساختمان نیست و احتمال ایجاد خطر جانی برای مردم وجود داشت.

خادم افزود : در نهایت با دستور دادستانی این ساختمان توسط شهرداری در بارندگی اخیر برای جلوگیری از ایجاد خطر جانی برای شهروندان تخریب شد تا در آینده با همکاری اداره میراث فرهنگی این ساختمان دوباره احیا شود.

وی از مالکان ساختمان‌های قدیمی و ثبت ملی دزفول خواست نسبت به مرمت بنا‌ها با همکاری میراث فرهنگی این شهرستان اقدام کنند تا این بنا‌های تاریخی حفظ شوند و هنگام بارندگی‌های شدید دچار تخریب و آسیب نشوند.

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • ورود گردشگران به این مناطق گردشگری ممنوع شد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • صدور حواله سوخت آنلاین تردد مرزی برای خودروهای سواری در مرز بازرگان
  • صدور حواله سوخت آنلاین تردد مرزی خودروهای سواری در مرزبازرگان
  • پخت و توزیع کیک ۳۰ متری در دهکده بهار ایران و قرآن منطقه ۱۵
  • تخریب یک بنا در دزفول برای حفظ جان شهروندان
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • نجات ۵۷ نفر از گرفتارشدگان در سیل و آبگرفتگی
  • صدور حواله سوخت آنلاین تردد مرزی خودروهای سواری در بزرگترین مرز زمینی کشور