Web Analytics Made Easy - Statcounter

  حسن سلیمی عصر سه شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی شیوع بیماری کرونا در استان و لزوم ضدعفونی کردن سطوح در اماکن, معابر, ادارات و نهادهای مختلف ، نیروگاه برق بندرعباس با توجه به رسالت اجتماعی خود و در راستای کمک به نهادهای پزشکی و بهداشتی اقدام به تولید محلول ضدعفونی کرده است.

وی تصریح کرد: روزانه بیش از هزار و پانصد متر مکعب آب دریا در این نیروگاه تصفیه شده و پس از عبور از الکترولایزرها، دو محصول هیدروژن و مواد ضد عفونی (آب ژاول) تولید می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: مواد ضدعفونی تولید شده به نیروهای سپاه پاسداران ،بسیج ،نیروی دریایی ارتش و کادر درمانی برای شستشوی معابر و خیابانهای شهر تحویل داده می شود.

این مقام مسوول توان این در شرکت در تولید مواد ضدعفونی را روزانه ۱۰۰ مترمکعب اعلام کرد و گفت: تولید این مواد در نیروگاه برق نشان از تلاش فعالان عرصه صنعت ، برای ایفای نقش موثر در پیشگیری از گسترش هرچه بیشتر بیماری کرونا در بین مردم است.

سلیمی در خصوص عمده اقدامات شرکت مدیریت تولید نیروی برق هرمزگان در خصوص مقابله با ویروس کرونا گفت: علاوه بر تلاش نیروها در جهت تولید محلول ضدعفونی کننده برای استفاده در هرمزگان، اقدامات دیگری نیز انجام شده که از جمله آنها می توان به ممنوعیت ثبت اثر انگشت در هنگام تردد به شرکت و یا دریافت غذا، ضدعفونی کردن روزانه اتاق ها، سرویس های بهداشتی، سرویس های ایاب و ذهاب، مکان های غذاخوری به همراه پایش سلامت کارکنان به طور روزانه اشاره کرد.

نیروگاه بندرعباس با ظرفیت اسمی هزار و ۳۲۰  مگاوات بزرگترین نیروگاه جنوب کشور است که وظیفه تامین انرژی برق شبکه جنوب وجنوب شرق کشور و ۶۰ درصد از برق هرمزگان را برعهده دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا هرمزگان پروندهٔ خبری پویش اجتماعیِ سهم من در کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا هرمزگان ویروس کرونا هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۹۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۲۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس؛ سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر بیان داشت: در ادامه طرح‌های مقابله و مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان روز گذشته طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت در حوزه سرزمینی شهرستان بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ضمن شناسایی و پاکسازی چند منطقه آلوده محل دپو سوخت، ۲۲ دستگاه خودروی شوتی شامل خودروهای سواری و وانت نیسان فعال در قاچاق سوخت توقیف شدند.

این مقام انتظامی استان با تاکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای مستمر طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق در جای جای استان، اظهار داشت: در این طرح ضربتی ۲ خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر و تعدادی اتباع غیر مجاز دستگیر و در بازرسی از خودروهای توقیفی و محل‌های دپو جمعاً ۱۲۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد

کد خبر 6079952

دیگر خبرها

  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوییل قاچاق در هرمزگان
  • لاوان با ۱۲۱ میلی‌متر؛ بیشترین میزان بارش باران در هرمزگان
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس
  • لحظه سقوط درخت روی خودرو + تصاویر | سقف پژو پارس له شد
  • رفع قطعی برق در بستک و جزیره هرمز
  • برق مناطقی از هرمزگان وصل شد
  • قطعی برق در برخی محلات بندرعباس
  • ساخت دومین پالایشگاه تولید پلاسما با ظرفیت ۴۰۰ هزار لیتر
  • بارش باران در هرمزگان