Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات شهر«ووهان» مرکز استان «هوبه» در چین اعلام کردند ممنوعیت تردد بین‌شهری که پس از شیوع ویروس کرونا در این شهر وضع شده بود لغو شده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری دولتی چین از لغو یکی از محدودیت های اعمال شده در شهر «ووهان» در چین، کانون اصلی شیوع ویروس کرونای جدید خبر داد. این ممنوعیت از سه ماه پیش برای جلوگیری از گسترش شیوع این ویروس وضع شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به نوشته خبرگزاری «شینهوا» به دنبال بهبودی اوضاع در شهر ووهان مرکز استان هوبه، مقامات این شهر سه شنبه شب به وقت تهران محدودیت خروج از این شهر را لغو کردند.

کمیسیون بهداشت ملی چین نیز امروز گزارش داد در ادامه روند نزولی ثبت مبتلایان روزانه به ویروس کرونا در این کشور، ۳۲ مورد ابتلای جدید ثبت شده است.طی بیست‌وچهار ساعت اما برای اولین بار از زمان طغیان ویروس کرونا در چین، هیچ مورد فوتی روزانه در این کشور گزارش نشده است.

بدین ترتیب تعداد کل مبتلایان به این ویروس در چین به ۸۱۷۴۰ نفر رسید و تعداد قربانیان آن نیز در رقم ۳۳۳۱ نفر باقی ماند. (جزئیات بیشتر)

دولت چین دوشنبه شب به وقت تهران با صدور بیانیه ای متعهد به تلاشهای بیشتر برای مهار ویروس کرونای جدید در نفاط مرزی خود و عدم سرایت این ویروس از دیگر کشورها به داخل چین شد. در این نشست که به ریاست «لی کی چیانگ»  نخست وزیر چین برگزار شد این کشور متعهد به تلاش بیشتر برای عدم سرایت ویروس کرونا از نقاط دیگر به داخل چین شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: چین محدودیت شهر ووهان شینهوا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۹۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس هرمزگان ۲۸ فروردین غیرحضوری خواهد بود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، احسان کامرانی با اشاره به وضعیت قرمز اعلام شده جوی و دریایی، گفت: طبق تصمیم ستاد مدیریت بحران استان برای آرامش خاطر مردم و کاهش تردد در سطح استان، مدارس همه مقاطع تحصیلی در تمامی شهرستان‌ها فردا سه شنبه ۲۸ فروردین ماه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

معاون استاندار هرمزگان از مردم سراسر استان خواست به هشدارهای هواشناسی توجه جدی داشته باشند و از تردد غیرضروری درون شهری و بیرون شهری خودداری نموده و در مسیر و حریم رودخانه‌ها و در ارتفاعات قرار نگیرند.

کد خبر 6079287

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین از جاده فرعی گردنه شهر پیر در زرین دشت
  • ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • ممنوعیت ورود سگ‌ به بوستان‌های تهران
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت ها در جاده چالوس
  • مدارس هرمزگان ۲۸ فروردین غیرحضوری خواهد بود
  • این بیماری هنوز دنیا را تهدید می‌کند؟
  • ممنوعیت تردد شناورهای سبک در جزایر هرمزگان
  • آبله یک تهید برای جهان؟
  • آیا آبله هنوز برای دنیا یک تهدید محسوب می‌شود؟