Web Analytics Made Easy - Statcounter

​حجت الاسلام خزاعی گفت: نذورات مردم در روز «برات» تبدیل به سبد غذایی برای خانواده های نیازمند شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «عباسعلی خزایی» امروز سه شنبه (19 فروردین) در سومین ستاد مقابله با بیماری کرونا در شهرستان نهبندان، اظهار کرد: به مصداق آیه شریفه «ان مع العسر یسرا»، قطعا ملت ایران می دانند که بعد از گذشت سختی های ناشی از شرایط بیماری کرونا، گشایشی ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه شهرستان نهبندان گفت: وضعیت فعلی همانند جنگ تحمیلی سال 59 و دهه ۶۰ است که جنگ بر ایران تحمیل شد ولی جمهوری اسلامی ایران بعد از آن دستاوردهای زیادی به دست آورد.

 

حجت الاسلام خزاعی بیان کرد: تهدید کرونا تبدیل به فرصت بزرگی خواهد شد و هم اکنون کادر درمانی کشور با نیروی ایمان و اعتقاد به صورت جهادی در حال خدمات رسانی هستند.

 

وی افزود: نیروها و کادر پزشکی و ارزشی کشور با کادر پزشکی دنیا قابل مقایسه نیستند چراکه کادر درمانی ایران با تمام اراده، ایمان و با اخلاص پای کار هستند که این خود،سختی کار روزهای کرونایی را آسان می کند.

 

امام جمعه شهرستان نهبندان بیان کرد: آمار مبتلایان به بیماری کووید 19 در ایران، به همت کادر پزشکی و جهادگران روز به روز در حال کاهش است، در شرایط کرونایی، باطن کشورهای غربی مشخص شد چراکه این کشورها، ابتدایی ترین موارد را ندارند و اقدام به ماسک دزدی و نقض پیمان های چند جانبه دارند و به مسائل انسانی هیچ ترحمی ندارند.

 

حجت الاسلام خزاعی بیان کرد: در کشور ایران با وجود تحریم ها، دستاوردهای زیادی از شرایط کرونایی داریم که در ابتدا گرایش به معنویت است که در واشنگتن مسیحی ها در نماز جماعت مسلمانان شرکت کردند، در کلیسایی در آلمان، کشیش کلیسا برای وحدت دلها از امام جماعتی تقاضای پخش اذان کرد.

 

وی گفت: 15 شعبان مصادف با ولات امام زمان(عج) باید گرامی داشته شود، گرچه جلسات و تجمعاتی به دلیل شیوع ویروس کرونا، نخواهد بود ولی با استفاده از فضای مجازی باید جشن هایی برگزار شود.

 

امام جمعه شهرستان نهبندان افزود: ظرفیت فضاسازی شهر باید در 15 شعبان به کارگیری شود، از فضای مجازی برای تبیین وظایف منتظران، فلسفه غیبت امام عصر(عج) وتوجه  به خدا و معنویت و توسل باید استفاده کرد.

 

حجت الاسلام خزاعی گفت: نذورات و تبرکات مردم در روز برات باید به امور مهم تر سوق داده شود، این ویروس کمک می کند تا این نذورات به امورات مهم تر و توجه به نیازمندان سوق داده شود.

 

وی خاطرنشان کرد: نذورات مردم در روز «برات» باید تبدیل به سبد غذایی به خانواده های نیازمند شود.

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: برات امام جمعه نهبندان خراسان جنوبي بیرجند حجت الاسلام خزاعی شهرستان نهبندان مردم در روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۹۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به فرهنگ از جنگ سخت خطرناک‌تر است

امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه گاهی حملات دشمن فرهنگی و اعتقادی است گفت: حمله به فرهنگ از جنگ سخت خطرناک‌تر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری امروز _ چهارشنبه بیست و نهم فروردین _ در همایش روز ارتش، اظهار کرد: نیروهای مسلح ایران بزرگ‌ترین عملیات پهپادی دنیا را رقم زدند و در حالی که نزدیک به ۱۰ کشور از جمله آمریکا و انگلیس تلاش کردند موشک‌های ما به اسرائیل نرسد، اما رسید و دل همه مردم آزاده، مردم غزه و مردم ایران شاد شد.

وی با اشاره به حس غرور و غیرت در سربازان ولی امر، افزود: یاد شهدای اسلام و ۷۵۰ شهید ارتش در استان خراسان شمالی را گرامی می‌داریم؛ باید از شهدایی همچون ایرج رستمی، شهید صفا، شهید مهمانی، شهید قرنی، شهید کشوری و شهید ستاری، شهید شیرودی، شهید بابایی، شهید خلعتبری، شهید کلاهدوز درس گرفت.

امام جمعه بجنورد با تاکید بر ضرورت پشتیبانی از رسانه‌ها و مراکز فرهنگی از طرح نور، خاطرنشان کرد: گاهی حمله دشمن به ساختمان و گاه به فرهنگ است، اما حمله به فرهنگ و اعتقادات پیچیده‌تر و خطرناک‌تر است.

محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی نیز در این مراسم، جایگاه رهبر و فرمانده کل قوا را در هدایت صحیح جامعه و نظام مورد توجه قرار داد و گفت: زمانی که عده‌ای به دنبال انحلال ارتش بودند، امام از این انحراف جلوگیری کرد و روز ارتش را نامگذاری کرد.

وی افزود: امروز نیز شجاعت مقام معظم رهبری سیلی بر چهره کریه دشمن نواخت و غم شهادت عزیزانمان را با درس به دشمن تسلی داد و دشمن را پشیمان کرد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به عزت امروز کشور به عنوان دستاورد انقلاب، تصریح کرد: ایرانی که نمی‌توانست کمترین نیاز خود را تأمین کند، امروز عزتی یافته است که بر صورت استکبار جهانی سیلی می‌زند و همزمان همه شئون انسانی را در اوج قدرت و بی‌باکی رعایت می‌کند و مراکز جمعیتی را هدف قرار نمی‌دهد.

حسین‌نژاد ادامه داد: با اقدامات ایران اسلامی، ابرقدرتی آمریکا دیگر مفهومی ندارد و شکوه و عظمت امروز ما از وجود رهبر دینی و سربازان شجاع او است.

کد خبر 745400

دیگر خبرها

  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • بزرگداشت روز ارتش با رژه نیرو‌های مسلح در شاهرود+ فیلم
  • بزرگداشت روز ارتش با رژه نیرو‌های مسلح در شاهرود
  • ‌پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم فارس
  • حمله به فرهنگ از جنگ سخت خطرناک‌تر است
  • ایران به محور مقاومت و مبارزه با اسراییل تبدیل شده است
  • ایران به محور مقاومت و مبارزه با اسرائیل تبدیل شده است
  • پرداخت ۴۲ میلیارد تومان زکات فطریه و کفاره به کمیته
  • امروز ارتش در عرصه های دفاعی- امنیتی به نماد خودکفایی و خودباوری تبدیل شده است
  • کمک ۳۱۰ میلیارد ریالی خیرین به حساب ۱۰۰ امام (ره)