Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخوان اکبری گفت: همزمان با سراسر کشور مرحله دوم طرح غربالگری در استان اردبیل آغاز خواهد شد و از همه همشهریان درخواست می شود تا مشارکت بهتری در این مرحله از غربالگری داشته باشند.

«قدرت اخوان اکبری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: متاسفانه آمار موارد مبتلا به بیماری کرونا در استان اردبیل به رقم 647 نفر رسید و طی 24 ساعت گذشته جواب آزمایش 26 نفر دیگر نیز تائید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: آمار فوت شدگان بیماری کرونا در حال افزایش است و با جان باختن 3 بیمار دیگر رقم کل فوت شدگان بیماری کرونا در استان اردبیل به 110 نفر رسید.

 

این مقام مسئول افزود: 333 بیمار در مراکز درمانی استان بستری هستند و از ابتدای شروع کرونا تاکنون 1237 نفر پس از طرح مراحل درمان از بیمارستان ترخیص شده اند.

 

اخوان اکبری تاکید کرد: همزمان با سراسر کشور مرحله دوم طرح غربالگری در استان اردبیل آغاز خواهد شد و از همه همشهریان درخواست می شود تا مشارکت بهتری در این مرحله از غربالگری داشته باشند.

 

وی یادآور شد: افراد مسن بالای ۶٠ سال، افراد دارای بیماری زمینه ای مثل دیابتی ها، بیماران قلبی عروقی، سرطان، افرادی که داروهای تضعیف کننده سیستم ایمنی مصرف می کنند و مادران باردار باید در موارد بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی را با دقت بیشتری رعایت کنند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اذعان داشت: شروع فعالیت مشاغل به معنای پایان شیوع نیست و از همه همشهریان درخواست می شود تا پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

 

اخوان اکبری خاطر نشان کرد: وسایل نقلیه عمومی و مراکز خرید همچنان امکان انتقال شیوع بیماری را دارد و درخواست می شود با خانه نشینی سلامت خود و خانواده خود را تضمین کنند.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح غربالگری کرونا مبارزه با کرونا ویروس کنترل شیوع کرونا ویروس آمار مبتلایان به کرونا شیوع بیماری کرونا ویروس پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اردبیل استان اردبیل درخواست می شود بیماری کرونا اخوان اکبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۹۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار شهدای غزه به ۳۳۹۷۰ نفر افزایش یافت

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۳۳۹۷۰ نفر و شمار زخمیان به ۷۶۷۷۰ نفر افزایش یافت.

دیگر خبرها

  • اجرای پویش ملی غربالگری سرطان به زودی در کشور
  • آمار شهدای غزه به ۳۳۹۷۰ نفر افزایش یافت
  • دو بیماری‌ای که بیشتر مردم ایران را تهدید می‌کند
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • قانون عدم الزام بیمه مجدد شاغلین فصلی در استان اردبیل قابل اجرا است
  • آغاز ثبت نام دوره کارآموزی پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱ از یکم اردیبهشت
  • جو آرام و پایدار برای آسمان لرستان
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش چه اقداماتی انجام دهند؟
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد