Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@19:50:22 GMT

کشف جسد زن میانسال در تنکابن

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۹۲۲۶

کشف جسد زن میانسال در تنکابن

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی تنکابن از کشف جسد زن میانسال در سواحل این شهرستان خبر داد.

محمدصادق شاهنظری در گفت‌وگو با ایسنا از کشف جسد زنی میانسال در ساحل شیلات تنکابن خبر داد و تاکید کرد: این جسد که در تور صیادان منطقه گرفتار شده بود روز گذشته جهت بررسی و تعیین هویت تحویل مراجع ذی‌ربط شد.

وی با بیان اینکه ظاهر جسد نشان می‌دهد حدود ۱۰ روز در دریا بوده و مدت طولانی از مرگ وی گذشته است، تصریح کرد: جسد تا حدودی متلاشی شده و قابل شناسایی نبود که با نمونه برداری توسط پزشکی قانونی، هویت و علل مرگ توسط کارشناسان انتظامی در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن در پاسخ به این پرسش که آیا پرونده مشابهی در این باره، از فوت یا مفقودی در شهرستان وجود داشته است، خاطرنشان کرد: این امکان وجود دارد که جسد متعلق به مناطق دیگری بوده و توسط امواج به آب‌های ساحلی تنکابن رسیده است.

شاهنظری گفت: این موضوع توسط کارشناسان انتظامی استان با بررسی پرونده‌های موجود متعاقبا مشخص و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۹۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح آرامش در نیشابور اجرا شد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: طرح بزرگ و ضربتی «آرامش» با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان به اجرا درآمد.


سرهنگ حسین احمدی افزود: در این طرح یک روزه که با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر و همکاری پلیس پیشگیری در نقاط مختلف سطح شهر انجام شد، تعداد ۱۱ خرده فروش مواد مخدر و ۵۶ معتاد متجاهر شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این طرح مقادیری انواع مواد مخدر به همراه ۵ هزار و ۸۷۱ عدد انواع قرص ها و ۶ هزار و ۸۸۰ سی سی شربت غیرمجاز متادون کشف و ضبط و ۲ دستگاه خودرو به همراه یک دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شد.

وی ادامه داد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی و معتادان متجاهر نیز با هدف اصلاح و برگشت به جامعه به کمپ ترک اعتیاد معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور تاکید کرد: هدف اصلی از اجرای این طرح ها، افزایش احساس امنیت در جامعه و کسب رضایتمندی مردم عزیز است و این طرح ها همچنان ادامه خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • طرح آرامش در نیشابور اجرا شد
  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار
  • مرگ مرموز مسافر پایتخت
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • از وطن تا حرم؛ ذاتِ این خاک قهرمان‌پرور است
  • پليس شهرستان رودبارجنوب به آدم ربايي دو پسر جوان پايان داد
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت
  • خط کشی۴۸ کیلومتر از راه‌های شهرستان تنکابن
  • کشف خودروهای مسروقه در دامغان