Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیماری مرگبار کرونا در سراسر جهان تقریبا تمامی کشورهای دنیا را درگیر کرده و همه برای مبارزه با این ویروس منحوس دست به کار شده اند.

اخبار ورزشی- در این میان اورسلا پاپاندرا سرپرست فدراسیون جهانی وزنه برداری و رئیس سابق فدراسیون آمریکا با انتشار یک پست معناگرا در صفحه اجتماعی خود، مردم جهان را به توسل به کلام خداوند و قرآن برای دفع این بلا توصیه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پاپاندرا که خود مسیحی است با قرار دادن متن آیه 5 سوره شرح «اِنّ مَعَ العُسْرِ یسْراً» (هرگز یک سختى بر دو خوشى و یسر غلبه نخواهد کرد) مردم جهان را در این وضعیت بحرانی و شیوع ویروس کرونا به صبر کردن توصیه کرد و نوشت: بعضی روزها سخت است. نگه داشتن آن با دستی همیشه راحت تر است. بعد از هر سختی یک روز خوب خواهد آمد. (Some days are hard. It is always easier with a hand to hold) 

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا فدراسیون جهانی وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۹۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیته اخلاق، رضا فتاحی – مدیر (سرپرست) تیم فوتبال سپاهان اصفهان جهت ادای پاره‌ای از توضیحات روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه باید در محل این کمیته حضور داشته باشد.

عدم حضور مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

کد خبر 6086161

دیگر خبرها

  • جهان در خطر: تنها راه جلوگیری از همه‌گیری‌های حیوانی چیست؟
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)
  • بیماری ایکس ؛ همه گیری بعدی جهانی در راه است؟
  • بیماری ایکس؛ همه‌گیری بعدی جهانی در راه است
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • هشدار سازمان بهداشت جهانی در مورد اپیدمی جدید/ آیا ویروس جدید جای نگرانی دارد؟
  • یک انتصاب در فدراسیون شطرنج
  • خطر نادیده انگاری پاندمی‌های جدید
  • خطر نادیده انگاری پاندمی های جدید