Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت دادگستری آمریکا در ادعایی اعلام کرده بود که برخی تخلفات از سوی قطر در کسب میزبانی جام جهانی فوتبال برای سال ۲۰۲۲ رقم خورده است. با این حال کمیته عالی تحویل و میراث جام جهانی قطر در بیانیه‌ای کوتاه به این ادعا پاسخ داد. این بیانیه به شرح زیر است:

"کمیته عالی تحویل و میراث قطر (SC) ادعا‌های موجود مربوط به روند برگزاری مناقصه جام جهانی فوتبال را که در پرونده‌های دادگاهی در ۶ آوریل ۲۰۲۰ (۱۸ فروردین ۹۹) در ایالات متحده منتشر شده است، تکذیب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرغم سال‌ها ادعای دروغین، هیچ‌وقت شواهدی مبنی بر اینکه قطر میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ را به شکل غیر اخلاقی یا خلاف قوانین پیشنهادی فیفا کسب کرده باشد، ارائه نشده است.

کمیته برگزاری جام جهانی اعلام می‌کند که به طور جدی تمام قوانین و مقررات مربوط به روند مناقصه جام جهانی ۲۰۱۸/۲۰۲۲ را رعایت کرده است. هرگونه ادعایی خلاف این مسئله بی اساس بوده و به شدت مورد اعتراض قرار می‌گیرد. "

منبع: پارسینه

کلیدواژه: جام جهانی میزبانی جام جهانی قطر جام جهانی 2022 پارسی خبر جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۹۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست بزرگ کودی رودز از WWE؛ کابوس آمریکایی به دنبال تاریخ‌سازی در انگلستان است

کودی رودز در رویداد بدون پخش زنده WWE در بریتانیا درخواست مهمی را مطرح کرد.

کودی رودز با برتری مقابل رومن رینز در مین ایونت رسلمنیا 40 به قهرمان کمربند آندیسپویتد WWE تبدیل شد. نخستین چلنجر او نیز در اسمکدان هفته آینده از بین ال ای نایت و ای جی استایلز انتخاب خواهد شد تا در رویداد بکلش به میزبانی فرانسه به مصاف یکدیگر بروند.

طرفداری | کودی رودز، به دنبال پیروزی اخیر خود برابر شینسکی ناکامورا در رویداد بدون پخش زنده WWE در بیرمنگهام پس از تشکر از هواداران وعده‌ای بزرگ به آنها داد. این ستاره 38 ساله در واکنش به شعار " تو لیاقتش را داری" هواداران اظهار داشت که شما نیز لیاقت میزبانی یک رسلمنیا را برای اولین بار دارید و با تشویق شدید آنها روبه‌رو شد.

 WWE تنها دو مرتبه سابقه برگزاری رویدادهای پرمیوم خود در انگلستان را دارد. اولین آنها به سامراسلم سال 1992 به میزبانی ورزشگاه ومبلی مربوط می‌شود و دیگری مانی این د بنک پارسال بود که در ورزشگاه O2 Arena برگزار شد. پیش‌تر نیز جان سینا با حضور در رویداد مانی این د بنک 2023 وعده میزبانی یک رسلمنیا را به انگلیسی‌ها داده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • درخواست بزرگ کودی رودز از WWE؛ کابوس آمریکایی به دنبال تاریخ‌سازی در انگلستان است
  • ۳ ادعا درباره واکنش احتمالی اسرائیل به حمله ایران
  • ۳ ادعا درباره واکنش احتمالی اسرائیل به حمله سپاه
  • ادعای رسانه آمریکایی: روسیه قصد دارد آمریکا را ضعیف کند
  • کاریکاتور/ ادعای پوشکی در خصوص قدرت موشکی!
  • بانک جهانی: شکاف درآمدی در ایران به کمترین رقمِ ۸ ساله رسید
  • بانک جهانی: شکاف درآمدی در ایران به کمترین رقم در ۸ سال رسید
  • مضحکه شدن زن صهیونیست عاقبت همنشینی با مسیح علینژاد
  • ادعای مقام صهیونیست درباره چگونگی پاسخ به ایران
  • ادعای رسانه های آمریکایی درباره برنامه اسرائیل برای پاسخ به ایران