Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@04:50:40 GMT

تجمع اعتراضی پزشکان یونانی به دلیل کمبود امکانات

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۹۳۷۶

تجمع اعتراضی پزشکان یونانی به دلیل کمبود امکانات

پزشکان یونانی در اعتراض به کمبود امکانات و کادر درمانی مناسب برای معالجه مبتلایان به کرونا، مقابل بزرگترین بیمارستان پایتخت این کشور تجمع کردند.

به گزارش مشرق، به دنبال شیوع ویروس کرونای جدید در یونان و به طبع آن درگیری شدید کادر درمانی این کشور پزشکان یونانی روز سه شنبه نسبت به کمبود امکانات و پرستار مناسب برای درمان بیماران به دولت اعتراض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: کرونا و ریزش تصویر «ابرقدرتی» اتحادیه اروپا و آمریکا نفوذ کرونا به اردوگاه‌های پناهندگان یونان

به نوشته خبرگزاری «آسوشیتدپرس» پزشکان بیمارستانهای یونان به دولت این کشور معترض شده و خواسته اند تا دولت کادر پزشکی لازم  را استخدام کرده و از بخش خصوصی برای جبران کمبودها کمک بگیرد.

در اعتراض به کمبود امکانات پزشکی و کادر درمانی برای درمان بیماران مبتلا به کرونا، پزشکان و اعضای کادر درمانی یونان  با لباسهای پزشکی مقابل بزرگترین بیمارستان «آتن» پایتخت این کشور تجمع کردند.

نخست وزیر یونان حدود دو هفته قبل از قرنطینه کامل این کشور خبر داد.وزارت بهداشت یونان نیز در آن هنگام اعلام کرد که شماری فوتی‌ها و مبتلایان به کرونا در این کشور با ثبت آمار جدید، به ترتیب به ۱۵ و ۶۲۴ نفر افزایش یافته است.

بر اساس تازه ترین آمار، تاکنون ۱۷۵۵ نفر در یونان به کرونا مبتلا شده  و از این جمع ۸۱ تن جان باخته اند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید مشرق آتن ویروس کرونا یونان آمار مبتلایان به کرونا اخبار کرونا اعتراضات مردمی کمبود امکانات کادر درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۹۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه سرکوب اعتراض ضد صهیونیستی در آمریکا

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ تجمع‌های مسالمت آمیز ضد صهیونیستی در آمریکا، با این بهانه که اقدامات و تحرکات ضد یهودی است به شدت سرکوب می‌شود. این در حالی است که بسیاری از دستگیرشدگان شرکت کننده در این تجمع‌ها و راهپیمایی‌های ضد صهیونیستی، خود یهودی هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


۱- ماریان هرچ - استاد دانشگاه کلمبیا در نیویورک
۲- دانشجوی معترض

دیگر خبرها

  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • ادامه سرکوب اعتراض ضد صهیونیستی در آمریکا
  • یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح نور اعتراضی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند
  • دلیل تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس چه بود؟
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس/ روایت خبرگزاری فارس
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس
  • فیلم| طنین صدای اذان در تجمع اعتراضی دانشجویان آمریکایی
  • طنین صدای اذان در تجمع اعتراضی دانشجویان آمریکایی | ویدئو
  • بازداشت دانشجویان دانشگاه «ییل» آمریکا به دلیل برپایی تجمع اعتراضی علیه اسرائیل
  • اعتراض ذوب‌آهن به چهار تصمیم سرنوشت‌ساز