Web Analytics Made Easy - Statcounter



شش نماینده مجلس شورای اسلامی در یک توییت همسان با اشاره به از دستورکار خارج شدن طرح سه فوریتی تعطیلی یک ماهه کشور در جلسه علنی امروز مجلس تاکید کردند که این موضوع با اخطار یک نماینده و اشتباه نایب‌رئیس، از دستور کار خارج شده و به طرح سه‌فوریتی اخطار وارد نیست.

به گزارش ایسنا، طیبه سیاوشی،سیده حمیده زرآبادی،عبدالکریم حسین زاده،بهرام پارسایی،سید فرید موسوی،فاطمه سعیدی در این توییت مشترک نوشتند: "طرح سه‌فوریتی تعطیلی یک‌ماهه، با اخطار یک نماینده و اشتباه نایب‌رئیس، از دستور کار خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‏اولاً اصل ۷۱ چنین اختیاراتی را ابتدا به مجلس می‌دهد. ‏ثانیاً اگر اصل ۷۹ فقط برای دولت احصا شده، چرا در فصل قوهٔ مقننه و ذیل حقوق آن قرار گرفته است؟ ‏ثالثاً به طرح سه‌فوریتی اخطار وارد نیست."

در جلسه علنی امروز مجلس در پی اخطار یکی از نمایندگان و رای موافق مجلس طرح سه فوریتی تعطیلی یک ماهه کشور از دستور کار پارلمان خارج شد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۹۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است

سید شمس الدین حسینی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به جماران گفت: به جای تغییر باید دنبال بهبود بود و بهبود نیز با جابه‌جایی افراد اتفاق نمی‌افتد بلکه با بهبود سیاست و روش‌ها مقدم بر تغییرات افراد است.

حسینی گفت: روز گذشته جلسه‌ای با قالیباف رئیس مجلس و کمیسیون‌های اقتصادی، چون جهش تولید، برنامه و بودجه، وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی در خصوص بهبود روش‌ها داشتیم. البته ما تصمیم نمی‌گیریم بلکه در چارچوب نظارتی کار را دنبال کنیم. ما در آستانه انتقال مجلس یازدهم به دوازدهم هستیم رویکرد صحیح این است که بهبود سیاست‌ها را پیش بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز تاثیرگذار است، یا نه، گفت: بله، اتفاقات در حوزه بین‌الملل در قیمت ارز بسیار تاثیرگذار است.

دیگر خبرها

  • خبرهای جدید از افزایش تعطیلات آخر هفته از زبان یک نماینده مجلس
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • نماینده مجلس: فرو نشست اصفهان جدی است؛ ابنیه تاریخی مورد آسیب قرار گرفته
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • نوری قزلجه: تعطیلی روز پنجشنبه ارتباطات رسمی را به مدت ۴ روز قطع خواهد کرد / تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است + فیلم
  • نماینده اردبیل: معلوم نیست بانک مرکزی چه کار می‌کند!
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه اتاق، تعیین تکلیف می شود