Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو خودروساز بزرگ کشور با ارسال نامه‌ای به استاندار تهران به عنوان رئیس ستاد مدیریت کرونا استان تهران ضمن اشاره به دستور رئیس‌جمهوری برای آغاز فعالیتهای تولیدی، خواستار اعلام آخرین نظر استانداری برای شروع به کار از شنبه، ۲۳ فروردین ماه شدند.

به گزارش ایسنا،  در این نامه با اشاره به دستور رئیس‌جمهوری برای آغاز تمام فعالیت‌های تولیدی از روز شنبه آینده، اعلام شده که خودروسازان آمادگی دارند تا با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی تولید را در سال جدید آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه به مکاتبه صورت گرفته قبلی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز اشاره شده که بر مبنای آن اعلام شده که خودروسازان در هفته جاری با یک سوم ظرفیت نیروی انسانی، نسبت به آماده‌سازی خطوط تولیدی و تکمیل خودروهای ناقص اقدام کرده‌اند.

گروه خودروسازی سایپا و گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرده اند که در سومین هفته از فروردین ماه خطوط و سالن‌های تولید خود را برای فعالیت در شرایط کرونائی آماده کرده‌اند.

در این نامه از استاندار تهران خواسته شده تا موضوع آغاز فعالیت خودروسازان بررسی و در صورت وجود ملاحظاتی در این زمینه، اعلام نظر شود.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس مناجات شعبانیه جهش تولید محمد باقر صدر حسن نوروزی روز جهانی بهداشت استاندار تهران استعلام خودروسازان کروناویروس مناجات شعبانیه جهش تولید محمد باقر صدر حسن نوروزی روز جهانی بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۹۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه طلای کم عیار به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین طاهری مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: در پی گزارش‌های دریافتی مبنی بر عرضه مصنوعات طلا با عیار پایین در سطح شهر و شهرستان‌های استان تهران، تیمی از بازرسان استاندارد با حضور در سطح بازار اقدام به خرید و نمونه‌برداری از طلافروشی‌های سطح استان برای انجام آزمون کردند.

وی توضیح‌داد: این مصنوعات نمونه‌برداری‌شده برای انجام آزمون عیارسنجی به آزمایشگاه‌های مورد تأیید استاندارد ارسال و نتایج آن متعاقباً اعلام می‌شود.

این مقام مسؤول با اشاره بر سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ به‌منظور استعلام و اطمینان از صحت اعتبار پروانه استاندارد یا مجوز فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری از جمله مصنوعات طلا، گفت: شهروندان پیش از خرید مصنوعات طلا با ارسال پیامکی حاوی حرف G قبل از کد شناسایی (به عنوان مثال برای استعلام کد T۶۸۳ باید پیامک GT۶۸۳ ارسال شود) به این سامانه، وضعیت اعتبار کدها را استعلام کرده و در صورت عدم اعتبار کد مذکور، مراتب را با شماره تلفن ۱۵۱۷ به اداره‌کل استاندارد استان تهران اطلاع دهند.

بر اساس اعلام اداره‌کل استاندارد استان تهران، طاهری درباره کدها توضیح داد: این کدها برای مشخص‌شدن تولید این مصنوعات توسط تولیدکنندگان معتبر داخلی و با رعایت عیار قانونی بر روی مصنوعات طلا درج می‌شود.

کد خبر 6087291 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • هشدار به خریداران طلا / عیار طلا را چک کنید
  • هشدار به مشتریان طلا؛ مراقب این حقه باشید
  • هشدار موسسه استاندارد در خصوص فروش طلای کم عیار | با این روش از مصنوعات طلا استعلام بگیرید
  • عرضه طلای تقلبی در بازار تایید شد
  • نتایج عیارسنجی مصنوعات طلا در سطح بازار اعلام می شود
  • فشار دلالان برای حفظ سود چند صد میلیونی از پارس/ چرا زیان خودروساز و سهامداران دیده نمی‌شود؟
  • عرضه طلای کم عیار به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • تحقق رویای چین؛ خیابان ها در سیطره خودروسازان اژدهای سرخ!
  • جهش توسعه در لرستان آغاز شده و نیاز به پیگیری دارد
  • قیمت تاکسی برقی؛ بین یک میلیارد تا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان