Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@12:38:25 GMT

تکذیب کمک 2 میلیاردی موسوی به پرسپولیس +عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۹۶۴۶

تکذیب کمک 2 میلیاردی موسوی به پرسپولیس +عکس

موسوی خبر کمک به باشگاه پرسپولیس را تکذیب کرده است.

به گزارش مشرق، امروز اخباری مبنی بر طلب دو میلیاردی عبدالرضا موسوی، عضو هیات مدیره سابق استقلال از باشگاه پرسپولیس منتشر شد و جنجال های زیادی به پا کرد. (اینجا بخوانید)

حالا موسوی که معمولا از طریق پست های اینستاگرام خود به اخبار واکنش نشان داده و با هواداران درمورد مسائل مختلف صحبت می کند، با انتشار پستی این موضوع را تکذیب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخشی از صحبت هایش علت ناکامی های استقلال را وجود افرادی که به دنبال منافع شخصی هستند، بیان کرده است.

عبدالرضا موسوی در پست خود درمورد حواشی اخیر نوشته است:

    الان از خواب بیدار شدم و از طریق پیامها و کامنتهای مردم متوجه شدم که چندتا از خبرگزاریها یک خبر جعلی منتشر کردند کمک نقدی به باشگاه پرسپولیس از اساس دروغ است. دلیل اینکار دلسرد کردن کسانی مثل من هست که به باشگاه محبوب خود کمک نکنیم .بجای تشویق و دلگرمی دادن توسط همه استقلالیها ، عده ای با دیدن یک خبر کذب ماهیتشون رو روشن میکنند.
    قبلا توضیح دادم عده ای توی باشگاه استقلال بجای عملگرایی و حرکت در مسیر بازسازی ساختار اقتصادی و تامین منابع مالی پایدار ، متاسفانه در حرکتی گمراه کننده به خبرسازی و گفتار درمانی روی آوردن . اینها وقتی دیدن خیلی از هوادارن به بنده لطف دارند و درخواست دارند که برگردم و به نحات باشگاه محبوبمون از این وضعیت کمک کنم، تیم رسانه ای شون را به فکر فرو برد که چطور از زیر این فشار بیان بیرون.نتیجه اش انتشار خبر جعلی امروز است. جالبه !! برگشتن و ساختن باشگاه تنها به اراده و درخواست عزیزانی مانند اقای خلیل زاده و اقای مجیدی و بازیکنان و هواداران و حتی خود من بستگی نداره بلکه مالک رسمی باشگاه باید بخواد اختیاراتش را واگذار کنه ، تا بشه باشگاه را کمک کرد .
    توی این مدت که بدلیل کرونا در منزل هستم ،مشکلات باشگاه محبوب استقلال را پیش خودم اسیب شناسی کردم. متوجه شدم که یکی از دلایل این هست که بین استقلالیا کسانی هستند که از خداشون هست باشگاه بدون حضور خودشون در مدیریت موفق نشه که منافع شخصی شون را دائمی کنند، اما در فضای عمومی حرف دیگه ای میزنند ، یکی از روش شناختنشون از انتشار همین اخبار های جعلی است . این یعنی گل به خودی عمدی. باید منتظر اخبار جعلی دیگه از این افراد باشیم
    هرکسی از این خبرگزاری ها سندی داره لطفا منتشر کنه تا سیه روی شود هر که در او غش باشد .
    حرفهای ناگفته و اسناد زیادی دارم که بموقع به اطلاع مردم خواهم رساند ، مطمئنم خیلیها از انتشار اونها وحشت دارند . باشد در موقع مناسب خدمتشون خواهم رسید . کت و شلوار پوشیدن و ژست گرفتن جلوی دوربین به چه قیمتی ، عوام فریبی به چه قیمتی ؟!!!
    یادتون باشه همیشه گفتم همه جامعه ایرانی بدون توجه به تعلقشون به رنگ خاصی برایم محترمند.همونجوری که عاشق استقلال هستم ، باشگاه پرسپولیس و هوادارانش هم برایم محترم اند . لطفا با احترام با هم حرف بزنیم حتی اگر رقیب هم باشیم .چو نفرین بگویی دعا نشنوی .

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید عبدالرضا موسوی استقلال پرسپولیس یحیی گل محمدی شهر خودرو مهدی رسول پناه اینستاگرام باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۹۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسرهای تغییر مالکیت استقلال و پرسپولیس

بحث تغییر مالکیت استقلال و پرسپولیس و انتقال دو باشگاه به بانک‌های ملت و تجارت در روزهای اخیر بسیار جدی شده است.

به گزارش مشرق، استقلال و پرسپولیس دو تیمی هستند که هر سال باید با ترس و لرز برای حرفه‌ای شناخته شدن و یا نشدن با چالش‌های زیادی روبرو شودند. از آنجایی که هر دو تیم در کورس قهرمانی لیگ بیست‌وسوم حضور دارند، هر دو باشگاه در تلاش هستند که صلاحیت لازم برای حضور در لیگ نخبگان فصل آینده را کسب کنند. البته که در کنار کسب سهمیه آسیایی، تلاش برای دریافت مجوز حرفه‌ای هم حائز اهمیت است؛ چرا که در ۲ دوره اخیر رقابت‌های آسیایی، آبی‌پوشان پایتخت با وجود کسب سهمیه به دلیل عدم دریافت مجوز حرفه‌ای نتوانستند در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند و حالا به دنبال شکستن این طلسم هستند.

سرخابی‌های پایتخت در طول سالیان گذشته با چالش مالکیت مشترک مواجه بودند که همواره بحث تفکیک مالکیت ۲ باشگاه مطرح بود، اما اجرایی نمی‌شد و همین مسئله باعث شد تا فشارهای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا بیشتر شود. در فصل گذشته به‌واسطه حذف استقلال به دلیل عدم پرداخت مطالبات آندره‌آ استراماچونی، پرسپولیسی‌ها چالش مالکیت مشترک را نداشتند، اما حالا با توجه به تلاش ۲ تیم برای دریافت مجوز حرفه‌ای، موضوع مالکیت مشترک مطرح است.

ملت قرمز، تجارت آبی

موضوع واگذاری دو باشگاه از زمان وزارت کیومرث هاشمی، وزیر ورزش، به صورت کاملا جدی‌تر دنبال شده و شرکت‌های مختلفی در سطح مذاکره قرار گرفتند تا اداره استقلال و پرسپولیس را برعهده بگیرند. اسمی که در ابتدا برای در اختیار گرفتن باشگاه پرسپولیس مطرح شد، شستا بود که قرار شد باشگاه پرسپولیس به عنوان رد دیون به آن واگذار شود. این مسئله در دولت نیز مورد تصویب قرار گرفت، اما با ایجاد فضای خبری و اعتراض بازنشستگان، این تصمیم به سرعت وتو شد تا استراتژی جدیدی در دستور قرار بگیرد.

بعد از منتفی شدن انتقال باشگاه پرسپولیس به سازمان تامین اجتماعی، حالا قرار است ۵۱ درصد سهام این باشگاه ۱۱ فروردین از طریق کارگزاری بانک ملی به فروش برسد. در روزهای اخیر نام بانک ملت به عنوان جدی‌ترین مشتری پرسپولیس مطرح شده است.

در بحث تغییر مالکیت استقلال، ابتدا نام هلدینگ خلیج فارس مطرح شد ولی این موضوع هم مثل انتقال مالکیت پرسپولیس به نتیجه نرسید و در ادامه گفته شد که آبی‌های پایتخت هم مثل تیم رقیب به یک بانک واگذار می‌شوند. از بانک تجارت به عنوان جدی‌ترین مشتری خرید استقلال یاد شده و آبی‌پوشان هم ۱۰ روز بعد از پرسپولیس یعنی روز ۲۱ فروردین از طریق کارگزار بانک صنعت‌ومعدن به فروش خواهند رسید.

دردسرهای تغییر مالکیت استقلال و پرسپولیس؛ هیچکس این ۲ تیم را نمی‌خواهد!

سازمان خصوصی‌سازی پیش از عید با انتشار دو اطلاعیه جداگانه قیمت پایه و شرایط عرضه سهام شرکت‌های فرهنگاعلام قیمت در فرا بورسی ورزشی استقلال و پرسپولیس را برای عرضه در فرابورس به شرح زیر اعلام کرد:

استقلال

تعداد کل سهام قابل واگذاری: ۵،۵۰۳،۴۸۶،۵۰۰

درصد کل سهام قابل واگذاری: ۵۱ درصد

قیمت پایه هر سهم (ریال): ۳،۳۶۲

ارزش پایه کل سهام قابل واگذاری (ریال): ۱۸،۵۰۲،۷۲۱،۶۱۳،۰۰۰

پرسپولیس

تعداد کل سهام قابل واگذاری: ۵،۳۶۲،۶۵۷،۶۵۰

درصد کل سهام قابل واگذاری: ۵۱

قیمت پایه هر سهم (ریال): ۳،۹۴۶

ارزش پایه کل سهام قابل واگذاری (ریال): ۲۱،۱۶۱،۰۴۷،۰۸۶،۹۰۰

اعتراض استقلالی‌ها در فضای مجازی؛ این واگذاری عادلانه نیست!

پس از اعلام شدن نام بانک‌ها حواشی عجیبی به وجود آمد، بسیاری از خبرنگاران و افراد متخصص در حوزه اقتصادی انتقادات زیادی را به این واگذاری وارد کردند. یکی از موارد مورد بحث این بود که بانک ملت شرایط سوددهی بهتری نسبت به بانک تجارت دارد و همین مسئله هم باعث شد که هواداران استقلال نیز طوفان عجیبی در فضای مجازی به راه بیاندازند و خواستار برقراری عدالت در واگذاری دو باشگاه شوند.

در همین راستا هواداران استقلال با هشتگ واگذاری عادلانه در توییتر، اعتراض خودشان را نشان دادند. در کمتر از چند ساعت این هشتگ تبدیل به ترند اول توییتر فارسی شده است. آنها خواستار این شدند که مالکیت باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شود و معتقد بودند در چنین شرایطی پرسپولیس از انتقال به بانک ملت سود بیشتری می‌برد.

ادامه جنجال‌ها؛ بانک‌ها نمی‌توانند تیم‌داری کنند

در شرایطی که این روزها بحث در مورد مالکان جدید استقلال و پرسپولیس زیاد شده، حالا اخبار جدیدی به گوش می‌رسد که کل ماجرای واگذاری به بانک‌ها را زیر سوال می‌برد. طبق بند ۱۶ قانون رفع موانع تولید بانک‌ها اصلا اجازه بنگاه‌داری را ندارند و این یعنی واگذاری استقلال و پرسپولیس به ۲ بانک ملت و تجارت اصلا شدنی نیست. موضوعی که البته چند فعال حوزه اقتصادی هم در خصوص آن هشدار داده بودند ولی مسئولان وزارت ورزش توجهی به آن نداشتند و حالا استقلال و پرسپولیس گرفتار ماجرای جدیدی شده‌اند.

در این بین شایعه جدیدی در روزهای اخیر به راه افتاده و گفته شده بانک‌های ملت و تجارت اصلا هیچ تمایلی به در اختیار گرفتن مالکیت پرسپولیس و استقلال ندارند. در واقع حتی اگر این انتقال قانونی هم باشد، این ۲ بانک قصد ندارند تیم‌داری کنند و این در ماجرای انتقال مالکیت استقلال و پرسپولیس یک مانع جدید محسوب می‌شود.

این ۲ باشگاه باید تا روز ۵ اردیبهشت مدارک مربوط به مالکیت خود را برای AFC ارسال و تنها ۲۶ روز تا پایان این فرصت باقی مانده است. وزارت ورزش درحالی بحث انتقال مالکیت را به روزهای پایانی موکول کرده که از یک سال قبل مشخص بود که این موضوع باید برطرف می‌شد و مشکل مالکیت مشترک سرخابی‌ها مسئله جدیدی محسوب نمی‌شود.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • حریف استقلال با پرسپولیس گرم می‌کند!
  • دردسرهای تغییر مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • عکس| هاشمی‌نسب به یاد روزهای تاریخی دربی
  • محبوب‌ترین باشگاه‌های فوتبال در اینستاگرام /رتبه پرسپولیس و استقلال
  • جهش چشم‌گیر استقلال در آسیا
  • راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد
  • فابریتزیو رومانو و تکذیب ادعای دریافت پول برای تبلیغ بازیکنان بارسلونا + عکس
  • عکس| درخشش ستارگان استقلال و پرسپولیس در تیم ملی ازبکستان
  • عکس| کنایه خنده‌دار به واگذاری تیم استقلال و پرسپولیس
  • (عکس) ستاره‌های پرسپولیس و استقلال روی پوستر تیم ملی ازبکستان