Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@09:56:35 GMT

سرپرست جدید شهرداری بانه معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۹۶۵۳

سرپرست جدید شهرداری بانه معرفی شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر بانه شامگاه سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: در راستای اجرای قوانین و مقررات اداری عصر امروز در جلسه‌ای با حضور همه اعضای شورا، سروه قادرخانزاده با کسب اکثریت آرا به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد.

بختیار مولایی با بیان اینکه ۲ گزینه به عنوان سرپرست شهرداری مطرح بودند، افزود: با پایان دوره ماموریت وریا وثوقی شهردار پیشین و با توجه به آغاز فصل عمرانی و ضرورت انجام اقداماتی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و انجام امور مدیریت شهری برای شهرداری سرپرست تعیین کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: تلاش اعضای شورای اسلامی شهر انتخاب گزینه مورد تایید تمام اعضا و پرسنل شهرداری است که بتواند رضایت مجموعه مدیریت شهری و عموم شهروندان را جلب کند.

مولایی اضافه کرد: با توجه به سابقه و عملکرد سروه قادر خانزاده در شهرداری، این تصمیم اتخاذ شد و همه باید کمک کنیم در انجام امور موفق عمل کند.

حکم وریا شهردار بانه در راستای اجرای حکم ماده ۱۳ رسیدگی به تخلفات اداری از جمله نقض قوانین و مقررات، تسامح در حفظ اموال و اسناد و وجوه دولتی و کم کاری و سهل انگاری در انجام وظایف به مدت سه ماه آماده به خدمت (تعلیق) شد.

سروه قادرخانزاده پیش از این معاونت اداری و مالی شهرداری بانه بود.

نخستین شهردار بانه در سال ۱۳۳۹ انتخاب شد.

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

برچسب‌ها شهرداری بانه کردستان مدیریت شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری بانه کردستان مدیریت شهری شهرداری بانه کردستان مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۹۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک

شهردار رشت با بیان اینکه در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است گفت:همچنین مدیریت شهری در ممیزی املاک گام های موثری برداشته است

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، رحیم شوقی شهردار رشت عصر سه شنبه در نشست استاندار گیلان با مدیریت شهری اظهار کرد: شهرداری در نقاط مختلف شهر رشت چندین پروژه کوچک و بزرگ در دست اجرا دارد.

وی با بیان اینکه شهرداری رشت اجرای هوشمند سازی و الکترونیکی کردن خدمات را از سال گذشته با جدیت آغاز کرده است، افزود: بیش از ۵۰ درصد خدمات در مناطق شهر رشت به صورت الکترونیکی و از راه دور به رشتوندان ارایه می‌شود.

شهردار رشت با بیان اینکه در حوزه الکترونیکی شدن خدمات به رشتوندان اتفاقات خوبی به وقوع پیوسته است، تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته ممیزی املاک را که از سال گذشته آغاز کرده ایم امسال در منطقه ۴ به نتیجه خواهیم رساند و سایر مناطق نیز به مرور در دستور کار قرار می‌گیرد.

شهردار رشت با تاکید بر اینکه از سال گذشته پاسخ نقل و انتقالات و پرداخت عوارض را نیز الکترونیکی کرده و صدور پروانه ساخت را نیز طی سال جاری در دستور کار قرار داده ایم، گفت: در کنار این کار‌ها قطعا ضعف‌ها و انتقاد‌هایی نیز وجود دارد که باید مورد توجه قرار دهیم.

شوقی با تاکید بر اینکه سال گذشته به مدت ۲ ماه کارخانه آسفالت تعطیل بوده که با پیگیری‌های استاندار و مصوبه شورای تامین بازگشایی شد، اضافه کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته ان شاالله تا پایان بهار در راستای ترمیم و آسفالت معابر سطح شهر بتوانیم رضایت حداقلی شهروندان را جلب کنیم.

دیگر خبرها

  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت
  • شهردار بندر دیر معرفی شد
  • معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد
  • شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند