Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@10:22:19 GMT

لیگ برتر ایران در اردیبهشت ماه هم برگزار نمی‌شود !

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۹۷۲۴

لیگ برتر ایران در اردیبهشت ماه هم برگزار نمی‌شود !

مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بعد از پیش بینی‌های اولیه ستاد مبارزه با کرونا درباره مهار این بیماری، اعلام کرده بودند لیگ برتر به احتمال زیاد از اردیبهشت ماه امسال برگزار خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سهیل مهدی هم بارها گفت در تلاش هستند تا برای ماه دوم سال جدید برنامه ریزی کنند و رقابت های لیگ برتر دوباره از سر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا اما با توجه به گزارش هایی که ستاد مبارزه با کرونا داده و همینطور اعلام وزیر بهداشت مبنی بر اینکه تلاش می کنند تا اواخر اردیبهشت ماه شیوع این بیماری را مهار کنند، عملا برگزاری رقابت ها در این ماه هم امکان پذیر نیست.

برای تیر و خرداد هم بحث درباره برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان است ولی بعید به نظر می رسد با توجه به شیوع فراگیر کرونا، آن مسابقات هم در تاریخ هایی که در نظر است، برگزار شود.

جام جم

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر کرونا سازمان لیگ فدراسیون کرونا لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۹۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکان خواهان تغییر برنامه لیگ برتر شد

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر از هفته آینده و پس از انجام مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آغاز خواهد شد. البته هفته بیست و پنجم، با دیدار روز پنجشنبه 11 اردیبهشت شمس‌آذر و پیکان کلید می‌خورد در حالی‌که سایر مسابقات، روز جمعه ۱۲ اردیبهشت دنبال می‌شود.

در همین راستا، روز گذشته (شنبه) از سوی باشگاه پیکان نامه‌ای به سازمان لیگ ارسال شد که در آن، خودروسازان نسبت به تاریخ برگزاری بازی یاد شده، اعتراض کردند.

پیکانی‌ها معتقدند باتوجه به حساسیت مسابقات لیگ در هفته‌های پایانی، آنها هم باید مثل باقی تیم‌ها، روز جمعه بازی کنند، اعتراضی که منطقی به نظر می‌رسد و به‌خاطر عدم وجود تطابق زمانی با رقابت‌های دیگر یا سایر مشکلات مثل میزبانی همزمان دو تیم در یک ورزشگاه، پخش زنده و ناهماهنگی در روز و زمان برگزاری این مسابقه، احتمالا سازمان لیگ با درخواست پیکان موافقت می‌کند.

دیگر خبرها

  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲ اردیبهشت
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند
  • پیکان خواهان تغییر برنامه لیگ برتر شد
  • تاج: لیگ برتر ایران پیر است/ جشن برترین‌های لیگ با مدل AFC برگزار می‌شود
  • مهدی تاج: VAR را از چین می‌آوریم؛ لیگ برتر پیر است
  • خبر تاج در مورد مراسم برترین‌های لیگ