Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق آخرین آمارها، شمار کرونایی‌های استان سمنان تا روز نوزدهم فروردین‌ ماه به ۸۹۳ نفر رسید و ۷۱۴ نفر از بیماران نیز بهبود یافته‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، بنا بر آمارهای به دست آمده از سوی خبرنگاران فارس، از عملکرد دو دانشگاه علوم پزشکی در استان سمنان که هشت شهرستان این استان را زیرپوشش خود دارند، در یک روز گذشته، موارد جدیدی از ابتلا به ویروس کرونا به‌طور رسمی در کشور شناسایی شده که آخرین خبرها از مشاهده ۱۵ مورد جدید ابتلا به این ویروس در استان سمنان حکایت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر همین اساس، آمار تجمیعی مبتلایان قطعی به کرونا به تفکیک استان‌های مختلف کشور نشان می‌دهد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در هشت شهرستان شاهرود، میامی، سمنان، دامغان، گرمسار، مهدی‌شهر، سرخه و آرادان که زیرپوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود هستند، به ۸۹۳ نفر رسیده است.

همچنین شمار افراد بهبودیافته از ویروس کرونا در استان سمنان تا روز نوزدهم فروردین‌ماه به ۷۱۴ نفر رسیده است و ۱۵۸ نفر نیز بستری هستند و البته ممکن است همه افراد بستری به ویروس کرونا مبتلا نباشند.

بر پایه آمارهای به دست‌آمده از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی سمنان تا روز نوزدهم فرودین ماه، ۴۴۹ نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند.

شمار افراد بهبودیافته از ویروس کرونا در ۶ شهرستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان تا روز نوزدهم فروردین‌ماه ۳۴۹ نفر اعلام شده و تعداد افراد بستری در بیمارستان‌ها، ۹۷ نفر است و البته ممکن است همه افراد بستری به ویروس کرونا مبتلا نباشند.

در دو شهرستان شاهرود و میامی در استان سمنان که زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود قرار دارند، شمار مبتلایان به ویروس کرونا ۴۴۴ نفر اعلام شده و ۹ نفر افزایش داشته است؛ ۶۱ نفر نیز بستری هستند و البته ممکن است همه افراد بستری به ویروس کرونا مبتلا نباشند. 

همچنین شمار افراد بهبودیافته از ویروس کرونا در دو شهرستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تا روز نوزدهم فروردین‌ماه به ۳۶۵ نفر رسیده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان سمنان بیماران دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان ها دانشگاه علوم پزشکی ویروس کرونا استان سمنان ویروس کرونا افراد بستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۹۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت : با توجه به گزارش‌های ارسالی و تبلیغات در فضای مجازی در خصوص مداخله در امور پزشکی به صورت تزریق ژل لب و بوتاکس توسط افراد فاقد صلاحیت حرفه‌ای در مرکز زیبایی واقع در سمنان، کارشناسان نظارت بر امور درمان دانشگاه به همراه نماینده تعزیرات از این مرکز بازدید کردند.
سحر سعدالدین گفت: پس از بررسی و احراز صحت موضوع، این مرکز زیبایی غیر مجاز پلمب و پرونده به مراجع دیصلاح قانونی ارجاع داده شد.

شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با شماره ۰۲۳۳۱۰۵۲۲۲۶ و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه گزارش کنند

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد
  • اعضای بانوی مرگ مغزی در مشهد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • بیمار مرگ مغزی در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • اعضای بانوی مرگ مغزی ساکن بجنورد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • ساچمه‌های آلوده در جلیقه‌های انفجاری کرمان | افشای ابعاد جدید جنایت تروریستی؛ دلیل عفونت بسیار شدید و عجیب مجروحان مشخص شد