Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@23:07:05 GMT

کاسیاس: به رئال مادرید باز خواهم گشت

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۹۷۸۳

به گزارش ایلنا، ایکر کاسیاس سنگربان 38 ساله و محبوب دنیای فوتبال امسال اعلام کرد که به طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است و بعد از این خبر رسما اعلام کرد برای انتخابات ریاست فدارسیون فوتبال اسپانیا کاندید خواهد شد.

سن ایکر در اظهارات اخیر خود با AS گفته است:

شاید یک روز با رئال بازگردم. چرا که نه! شاید من در 5 سال اخیر در آنجا نبوده‌ام اما 25 سال در این باشگاه بودم و آنجا خانه من است و من مطمئن هستم روزی به باشگاه محبوب خود باز خواهم گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رئال مادرید فوتبال اروپا لالیگا کاسیاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۹۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از مارکا پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچستر سیتی در مورد شکست مقابل رئال مادرید در ضربات پنالتی گفت: این بازی فوتبال است و ما در مقابل رئال بازی خوبی انجام دادیم وسراسر تهاجمی بازی کردیم و در تمام آمار‌ها بهتر بودیم، اما در ضربات پنالتی باختیم و این یعنی فوتبال و شاید اگر در رشته‌ای دیگر بود ما برنده این بازی بودیم، چون در تمام آمار‌ها از رئال پیش بودیم، اما برای پیروزی مقابل رئال باید ۱۰۰ درصد باشید و ما نبودیم.

وی در مورد بازی تدافعی رئال مادرید گفت: این تاکتیک این تیم بود و تصمیم کارلو، من به آن احترام می‌گذارم آنها خوب مقاومت کردند و تا لحظه آخر جنگیدند.

گواردیولا افزود: این شکست بسیار دردآور بود، اما فوتبال همیشه پیروزی نیست و گاهی شکست هم دارد و ما باید بلند شویم و دوباره برای رقابت‌های آینده کار و تلاش کنیم.

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی: به مزخرف ترین شکل به رئال مادرید باختیم
  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • گواردیولا: شانس وجود ندارد، رئال عجیب دفاع کرد
  • کارلو آنچلوتی: گواردیولا «جنتلمن» بود مثل همیشه
  • گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم
  • رکورد بی‌نظیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان؛ 12 صعود به نیمه‌نهایی در 14 فصل اخیر!
  • گزارش زنده: منچسترسیتی 0 - 0 رئال مادرید
  • کونسیسائو چهار نفر را صدا زد: شما اخراجید!
  • قدرنادیده‌ترین بازیکن فصل بارسلونا
  • گواردیول: لوکا مودریچ یک رهبر است؛ می‌خواهم از آخرین لحظات بازی کنار او لذت ببرم