Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از آس، شایعات بسیاری از حضور دوباره کریستیانو رونالدو، فوق ستاره فوتبال جهان در تیم فوتبال رئال مادرید شنیده می‌شود، اما مسئولان این تیم اسپانیایی به تازگی درباره با این موضوع واکنش نشان داده و ادعا کرده اند که راضی به حضور دوباره رونالدو در این تیم نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود مسئولان این تیم اسپانیایی اعلام  کرده اند که بر خلاف افکار عمومی روش‌های دیگری را برای موفقیت تیمشان دنبال می‌کنند و به فکر بازگشت ستاره سابق خود نیستند تا جایی که یکی از مدیران در توئیتی اعلام کرده که زمان حضور رونالدو در این تیم گذشته و افکارمان پس از او چیز دیگری است. اختلافی که شاید پس از پنجمین قهرمانی رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا همراه با تیم رئال مادرید همزمان بود و پس از آن نیز با جدایی زیدان از سرمربیگری کهکشانی های مادرید در آن زمان، هیزم آتش اختلاف های پرز و رونالدو را افزایش داد تا جایی که درگیری میان مدیر و بازیکن سبب جدایی رونالدو و حضور این بازیکن در تیم فوتبال یوونتوس شد.

گفتنی است با توجه به شیوع و رشد بالای کرونا ویروس در کشور ایتالیا و همچنین احتمال ورشکستگی باشگاه یوونتوس، رونالدو اصلی‌ترین گزینه این تیم ایتالیایی برای فروش و رهایی از معضل‌های اقتصادی است. بدین ترتیب از تیم‌های رئال مادرید و منچستریونایتد یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها برای مقصد آینده رونالدو یاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید:رونالدو به رئال مادرید باز نمی‌گردد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۹۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال از دریچه فان؛

فقط برای سرگرمی

بایرن مونیخ:
ما 99 مشکل داریم 
اما شکست دادن آرسنال بین آنها نیست هوادار بارسا در سطح مبتدی
هوادار مسن بارسا که هر فصل این مشکلات را دیده رئال مادرید 14 قهرمانی لیگ قهرمانان
سیتی 14 بار حضور در این رقابت ها به جا مانده از دیشب

وقتی بازیکن مورد علاقه ات را از نزدیک می بینی:

واقعا منظوری نداشت:

شیخ منصور و پپ بعد از شکست سیتی مقابل رئال مادرید:

قدرت رفاقت VS پرس، تاکتیک، مالکیت، ضدحمله

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • گواردیولا: شانس وجود ندارد، رئال عجیب دفاع کرد
  • کارلو آنچلوتی: گواردیولا «جنتلمن» بود مثل همیشه
  • گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم
  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • فوتبال از دریچه فان؛
  • گزارش زنده: منچسترسیتی 0 - 0 رئال مادرید
  • امتناع بازیکنان رئال مادرید از پا گذاشتن روی لوگوی منچسترسیتی هنگام ورود به زمین اتحاد / فیلم
  • عملکرد درخشان کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا در فصل 2011/12 / فیلم
  • داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • قدرنادیده‌ترین بازیکن فصل بارسلونا