Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@19:55:56 GMT

تمامی بوستان‌های مشهد در روزهای ۲۱ و ۲۲ فروردین تعطیل است

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۹۸۱۰

تمامی بوستان‌های مشهد در روزهای ۲۱ و ۲۲ فروردین تعطیل است

سرپرست اداره کل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد گفت: تمامی بوستان‌های سطح شهر مشهد در روزهای ۲۱ و ۲۲ فروردین ماه سال جاری تعطیل هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد، علی‌اکبر انتظام اظهار کرد: برابر برنامه‌ریزی‌های انجام شده و به‌منظور حفظ سلامت عمومی شهروندان و جلوگیری از شیوع انتقال کرونا، تمامی بوستان‌های محلی، ناحیه‌ای، منطقه‌ای وشهری در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری مصادف با ۲۱ و ۲۲ فروردین ماه ۱۳۹۹ تعطیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست اداره کل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد ادامه داد: علاوه بر بوستان‌های بزرگ شهری شامل، حجاب، پردیس، بهار، بهشت، بسیج، ارم، وحدت ، نصرت، رجا، طرق، غدیر، کوهسنگی، لویزان، خورشید، وکیل آباد، شاهد، نیایش، صادقیه، نیلوفرآبی، ملت، چهل بازه و عرصه‌های کمربندسبز، سایر بوستان‌های محلی، ناحیه‌ای و منطقه‌ای نیز تعطیل هستند.

وی با اشاره به اینکه تمام بوستان‌ها به‌وسیله نوارهای خطر و بنر اطلاع‌رسانی شده است، افزود: همچنین در بوستان‌های مانند وکیل‌آباد و چهل بازه در حاشیه رودخانه با نوارهای خطر از امکان حضور و تردد شهروندان جلوگیری می‌شود.

انتظام یادآور شد: بیش از ۸۰۰ نفر نگهبان، پارکبان، نیروهای حفاظت فیزیکی و انتظامی در بوستان‌های سطح شهر حضور دارند و مانع از حضور شهروندان در بوستان‌ها می‌شوند.

سرپرست اداره‌کل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد تاکید کرد: از شهروندان عزیز خواهشمندیم تا همانند ایام نوروز، خصوصا ۱۳ فروردین ماه همکاری لازم را نیز در این خصوص داشته باشند و از حضور در بوستان‌ها خودداری کنند تا با در خانه ماندن بتوانیم به مدد الهی هرچه زودتر کرونا را شکست دهیم.

انتهای پیام/ 70051

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری مشهد مشهد شهری شهرداری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۹۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح جمع‌آوری زوائد بصری از سطح شهر بجنورد

رئیس اداره اجرائیات و تخلفات شهری شهرداری بجنورد از آغاز طرح جمع‌آوری نازیبایی‌ها از سطح شهر با هدف حفظ حقوق شهروندی خبر داد.

رضا کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی اظهار کرد: طرح جمع‌آوری بصری و نازیبای های شهری از سطح شهر به زودی در بجنورد اجرا خواهد شد.

وی افزود: این طرح با هدف ارتقای زیبایی و نظم شهری و حفظ حقوق شهروندان در برخورداری از محیط زیست شهری سالم و زیبا انجام می‌شود.

رئیس اداره اجراییات و تخلفات شهری شهرداری بجنورد خاطرنشان کرد: در این طرح موارد زائد و مخدوش کننده چهره شهر از جمله تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز، بنرهای کهنه و فرسوده و کیوسک‌های بلا استفاده جمع‌آوری خواهند شد.

کمالی عنوان کرد: از تمام شهروندان تقاضا داریم تا با گزارش مشاهدات خود به سامانه ۱۳۷ ما را در اجرای طرح یاری کنند.

کد خبر 746785

دیگر خبرها

  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • استقبال شهروندان از نمایشگاه سلامت شهر در بوستان لاله تهران
  • فاز سوم بوستان خضر در قم احداث می‌شود
  • چراغ‌های راهنمایی و بوستان‌ها به کلید محافظ جان مجهز می‌شوند
  • آغاز طرح جمع‌آوری زوائد بصری از سطح شهر بجنورد
  • راه‌اندازی ۶ مرکز نوآوری تخصصی در مشهد
  • برگزاری نمایشگاه دستاوردهای نوآوری و خلاقیت در مشهد
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به سیستان و بلوچستان
  • ۴۸ درصد دانش آموزان تهرانی اضافه وزن دارند | برپایی جشن بزرگ سلامت شهر در بوستان لاله
  • ساختار و مبلمان شهری سعدآباد بهبود می‌یابد