Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مشاور ارتباطات و ساماندهی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد با اعلام لغو برگزاری نمایشگاه قرآن در سال ۹۹ به دلیل شیوع ویروس کرونا و نامشخص بودن وضعیت عمومی کشور برای برنامه‌ریزی‌های بیشتر، گفت: تلاش شده است تا با برنامه‌هایی در ماه رمضان و حتی خارج از این ماه، جای خالی نمایشگاه قرآن برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ انتشار: 22:50 - 19 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۰۸۷۲

به گزارش گروه فرهنگى خبرگزارى میزان به نقل از روابط عمومى معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامى مرتضی خدمتکار، معاون اجرایی بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن با اشاره به قطعی شدن لغو بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، گفت: طی روز‌های گذشته و بر اساس جمع‌بندی صورت گرفته در مجموعه معاونت و همچنین گفتگو‌هایی که با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت، مقرر شد تا نمایشگاه قرآن در سال ۹۹ برگزار نشود.

وی افزود: با توجه به شرایطی که در حال حاضر می‌بینیم، امکان برگزاری نمایشگاه در ماه مبارک رمضان قطعاً وجود نداشت و با توجه به اینکه مشخص نیست شرایط چه زمانی عادی خواهد شد، عملاً فرصت هرگونه برنامه‌ریزی از ما گرفته شده است. به همین خاطر جمع‌بندی نهایی بر این شد که امسال نمایشگاه برپا نشود و به جای آن برنامه‌های دیگری را در فضای مجازی و حقیقی طراحی کنیم تا به نحوی موقعیت مساعد شود و بتوانیم برنامه‌های دیگری را که جایگزین نمایشگاه باشد، برگزار کنیم.

خدمتکار تصریح کرد: شرایط عمومی کشور به گونه‌ای نیست که ما از قبل اطلاع داشته باشیم که چه زمانی عادی می‌شود، از سوی دیگر ۱۲ جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه برگزار شده بود و طرح‌های بسیاری بررسی و بودجه‌بندی شده بود. ما مقدمات برگزاری نمایشگاه در ماه مبارک رمضان را فراهم کرده بودیم، اما شرایط در این زمان مناسب نبوده است. ما حتی تصمیم‌گیری نهایی را به این ایام منتقل کردیم تا بر اساس برنامه جلو برویم، اما به نظر می‌رسد به هیچ وجه شرایط برگزاری نمایشگاه قرآن وجود ندارد؛ بنابراین عملاً امکان برگزاری نمایشگاه قرآن در سال ۹۹ وجود ندارد.

بیشتر بخوانید کتاب الکترونیکی رایگان

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نمایشگاه قرآن نمایشگاه قرآن ویروس کرونا برگزاری نمایشگاه نمایشگاه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۹۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه پوشش عفیفانه در شهرستان اشکذر

زارعیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: نمایشگاه پوشش عفیفانه در تاریخ ۲۸ تا ۲۹ فروردین در شهرستان اشکذر برگزار می‌شود.

او بیان کرد: در این نمایشگاه اولین کارگاه دو روزه نقاشی روی مقنعه، شال و روسری نیز برگزار می‌شود.

زارعیان اظهار داشت: این نمایشگاه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر با همکاری انجمن هنر‌های تجسمی در این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر گفت: در این نمایشگاه ۱۲ سرفصل نقاشی با تدریس دیباچی استاد این هنر ارزشمند آموزش داده می‌شود.

زارعیان بیان کرد: بانوان می‌توانند با قیمت بسیار مناسب چادر، مقنعه، روسری، شال و ... را در این نمایشگاه با طراحی‌های منحصر به فرد و زیبا خریداری کنند.

او تصریح کرد: علاقه مندان می‌توانند ساعت ۱۶ تا ۱۸ بعدازظهر در مکان اشکذر واقع در نگارخانه فرهنگ و هنر مجومرد از این نمایشگاه بازدید کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه غذاهای قرآنی در نکا
  • برگزاری نمایشگاه «روایت باران» خلاقیت است/ نشر قرآن با زبان هنر
  • وعده‌های بی نتیجه مدیران ارشاد قزوین برای برپایی نمایشگاه قرآن
  • نمایشگاه‌های مد و لباس ایرانی در شهرستان های کرمان برگزار می شود
  • این بیماری هنوز دنیا را تهدید می‌کند؟
  • دومین دوره طرح سراسری «کتابت قرآن کریم» در ارومیه
  • اجرای طرح سراسری «کتابت قرآن کریم» در آذربایجان‌غربی
  • آبله یک تهید برای جهان؟
  • آیا آبله هنوز برای دنیا یک تهدید محسوب می‌شود؟
  • برگزاری نمایشگاه پوشش عفیفانه در شهرستان اشکذر